Étterem teszt 297.- -hármas találat

Reskontó Étterem DebrecenReskontó Étterem Debrecen a térképen

Átlagos 2019. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 19.
A rádióbol hallottam az új étteremről,nosza,nézzük meg.
A Péterfia utcán némi kinlódás után parkolunk le a zsúfoltságban,bent derül ki,hogy az udvaron van parkoló. A névről mindenkinek beugrik Nyilas Misi,meg Pósalaki úr,akinek nem,a kapu alatt három táblán is szerepel a 2 szereplő,no meg a névadó reskontó.
Az étterem szinvonalasan lett kialakitva,izléses,teritékek,tágas terem,látszik,hogy egy talicska pénzt öltek bele.még a mosdó is szuper. Az igényességhez tartozik,az asztalon - élő !- pünkösdi rózsa,az aperitifet csiszolt kristálypohárban szolgálják fel. Az ablakban muskátlik,az épület kivülről is fel lett újitva.
Foglalt asztalunk van,óvatosságból. Pontosan 14.00 órakor érkezünk. Emberünk,pontosabban asszonyunk,a kifogástalanul tip-top egyenruhás hölgy azonnal étlapot hoz,és italokat. Szép,igényes és hangulatos a hely. Az étlap itt sem biblia,a desszertekkel együtt 42 ételből lehet választani.de megfelelő.
Amit értékelek,magyaros,mindjárt kérünk eperkrémlevest,én ,,tyúkhúslevest, vele főtt minden jóval,csigatésztával,,.
Ráérünk nézelődni,a leves 14,34-kor érkezik,rendeléstől számitva a 24.percben,ez nagyon sok idő. A személyzet(asszonyunk) fürgén teszi a dolgát. Tisztázom a rendeléskor a leves ürtartalmát,szerinte 4 deci,előre jelzem,hogy minimum fél litert kérek,ki fogom fizetni. A tányér is elő van melegitve. A leves kb. 3 deci,kapunk erős paprikát:a kért zöld helyett pirosat. Érdemes a fotót megnézni. A nagy tányér közepén némi folyadék.
De!
A leves kitűnő.olyannyira,hogy kérek még egy adagot! Tartalmas,finom,forró,úgy ahogy kell. Remek,a 2 adag már egy magyar gyomornak megfelelő mennyiség. Társam rosszabbul járt,az eperkrémkevesben 2 kis labdacs mellett tartalom nincs.
A főételek 14,54-kor érkeznek,szép,tálalásban,csak a szépségben elvész a lényeg.
Az adagok nagyon kicsik!
Társam roston harcsája,egy szelet! Szépen salátaágyon,de ez diétás adag 3,320 ft ellenében. Az én rántott csirkém úgy jött össze,hogy gyerekmenűben van az étlapon,ebből kértem egy dupla adagot. Háát! Két kis szelet hús,sült krumplival. Fotó.
A húsok ,,wilkinson,,szeletek,vagyis borotválkozni lehet velük.olyan vékonyak. Izre kitűnő,jól meg van sütve,a köret is ehető. Az italok hűtése kitűnő,választéka jobb mint az ételeké.Sok helyen irtam már,hogy dugig vsgyunk,ezért desszertet nem kérünk,itt igen,maradt hely bőven. A kókuszos panna cotta málnaraguval kiváló. Csak 990 ft-ért kicsi az adag. Végűl kávé,ez jó döntés volt,mert igazán kitűnő,erős,aromás kávét kaounk,s ma először,normál adagot. Számla jön.20,580 ft 3 főre italokkal,nem tűnik soknak,átlagban ennyit szoktunk költeni a szombati ebédeken,de ár érték arányban, ez itt sok. Távozunk 15,30-kor,étkezési idő 90 perc.
Összegzés:
Háááát,ez az étterem és vendégei többet és jobbat érdemelnek. Az új éttermeket jöindulattal teszteljük,a Reskontó ma 3 hete nyitott,még be kell rázódni.
A megnyitón Gál úr(a tulaj) azt mondta: reméli hogy az ételek minőségével,és a személyzettel is elégedettek lesznek a vendégek. Tanusitom,hogy igen,mindkettővel elégedettek voltunk. A felszolgálö hölgy,fürgén,jól dolgozik,az ételek finomak,a környezet elegáns,tenger pénzt öltek bele,s ez meg is látszik. Szinvonalas hely.

Akkor mi a baj? A lényeg !!!

Étterembe,enni és jóllakni járunk!
Az ár értékarány nagyon gyenge. Egy szelet roston harcsa 3.320 ft,ez irreákisan sok. Nem az ára sok,a fél adag kevés amit felszolgálnak. Ha én étternet nyitok, végigkóstolom a konkurrenciát (van bőven)hol, mennyiért, mit adnak. Itt átlagos árakon,fele adagokat. Az a bosszzantó,hogy jó ételekből nem tudtunk jóllakni. Kitűnő leves jó főétel,de roppant kevés. Az étterem 2 gyenge pontja: a lassu konyha,és a menedzsment.
Egy 3 decis levest nem 24 perc után,és nem tálalunk 30 centis tányérban.
Ha igen,akkor meg legyen tele.
A vendég is tudja,egy kép többet mond ezer szónál. Ekkora tányérban az az érzése: fél adagot kapott. És nem téved.Italok árazása átlagos: egy 0.25 cola 380,egy -kitűnő- kávé 400,egy sör 630 ft.
Egy év múlva ismét teszteljük,reméljük akkor jól be tudunk ebédelni.
A ,,szelvényen,, ez most még nem telitalálat,csak 3-as.
Annyi jó értéke van,de most jó osztályzatot még nem kap.

Azt viszont feltétlenűl megérdemli,hogy felkerüljön az országos gasztrotérképre az ittjartam.hu olvasóinak tájékozódásul.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 7.4/10 pont
Reskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - Külső képReskontó Étterem Debrecen - Külső képReskontó Étterem Debrecen - BelsőReskontó Étterem Debrecen - EgyébReskontó Étterem Debrecen - BelsőReskontó Étterem Debrecen - Külső képReskontó Étterem Debrecen - BelsőReskontó Étterem Debrecen - BelsőReskontó Étterem Debrecen - Étlap/itallapReskontó Étterem Debrecen - Étel/italReskontó Étterem Debrecen - Étel/italReskontó Étterem Debrecen - Étel/italReskontó Étterem Debrecen - Étel/italReskontó Étterem Debrecen - Étel/italReskontó Étterem Debrecen - Étel/ital

Reskontó Étterem további értékelései

2023.02.16egyedül
Ajánlom mindenkinek az éttermet! Ebédelni járok ide. Nagyon kellemes hely, jó a zene, a hely hangulatát a felszolgálók kedvessége, szolgálatkészsége garantálja. Tisztaság, kényelem, szép környezet (virágok, szép vizeskancsók). Változatos, mindig friss éltelek, megfizethető árak. Sok...
2021.11.08gyerekekkel
Egy 12 fős családi születésnapi ebédre jelentkeztünk be az étterembe, és a megbeszéltek szerint előkészített helyet kaptunk a szabadtéri "kerthelyiségben", kulturált körülmények között. Az udvaron a parkolási lehetőség is biztosított volt, így itt a belvárosban ez is egy jó dolog. Az egyedi...
2021.08.28családjával
A nyitás után 2019.májusában jártunk itt,igérve hogy 1 év múlva visszatérünk ujabb tesztre. Majdnem 2.5 év lett belőle. Foglalt asztalunk van,pontosan érkezünk 14.00-ra. Emberünk hozza az étlapot és a frissitőket. Elötte a cég ajándéka egy tálka pogácsa. Az étlap továbbra sem Biblia,47 tételből...
Peró Vendégház Debrecen - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
Peró Vendégház Debrecen
Hotel Nagyerdő Debrecen - Nyugdíjas napok
Nyugdíjas napok
2024.10.31-ig
Hotel Nagyerdő Debrecen
Hotel Medián Hajdúnánás - All in one wellness csomag teljes ellátással
All in one wellness csomag teljes ellátással