Jó 2017. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 31.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Többször is voltam már itt, de most kissé csalódtam.Sajnos a hunguest törzsvendég kártyán még a pontjóváírást is elutasították, mivel szállásközvetítő [moderálva - a szerk.] révén jöttem. A fürdő változatlanul huzatos, valamint a szoba teraszajtaja sem záródik rendesen, fázott a lábam. A személyzet előzékeny, udvarias, a vacsora bőséges, finom, viszont a reggeli választéka a korábbi évekhez képest szűkös. Ha kifogyott valami,nem pótolták időben.
Általában meg voltunk elégedve, de nagyon kellemetlen volt, hirtelen jött hideg ellenére nem fűtötték be a szobánkat /22/! Ez rányomta bélyegét az egész ott tartózkodásunkra! Ez érthetetlen figyelmetlenség volt!!! Az éttermi ellátás és kiszolgálás viszont kiemelkedő színvonalú volt! Javaslom,...
A személyzet maximális igyekezete és segítőkészsége sem tudta feledtetni a szálloda lepusztult állapotát, a hulló vakolatot, a régi, kimustrált bútorokat, a XX. század 70-es, 80-as éveit idéző miliőt. Talán egy 2 * szálloda esetében sem szerencsés, ha reggeliztetésnél a kávét leveses csészéből...
Nagyon örültünk, hogy a cukorbetegségünk miatt megfelelő ellátást kaphattunk félpanzió keretében. A szakácsoknak és a felszolgálóknak örök hála érte. A reggeliztető munkatársaikhoz is szívből tudunk gratulálni. Értik a dolgukat, teszik is nagyon jól, és mindig mosolyognak. A takarító személyzetet...