Életem legrosszabb étterme - 2013. augusztus 10

Csepegi Csárda KecskemétCsepegi Csárda Kecskemét a térképen

Szörnyű 2013. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 10.
Nem térek még most sem magamhoz, hogy életem egyik legrosszabb élménye volt betérni ebben az étterembe. Óriási várakozás, szétesett, képzetlen és kedvesnek kicsit sem mondható pincérek, az ételek szörnyűségére pedig szavak sincsenek. Piszkosak voltak az evőeszközök. Összekeverték a rendelésünket, amit többszöri kérésre sem cseréltek ki. A bakonyi sertésszelet pedig a paprikától irtó keserű volt, az óvári szeletről nem is beszélve, amiben párizsi volt, az is a legrosszabb fajta, rágós hús, gomba alig... Kértem volna krokettet köretnek közölték nincs, mondom akkor petrezselymes krumplit, nos ez sem volt, csak olyan a gyorsfagyasztott krumpli és gyors rizs, amit a valamire való étterem nem csinál. Otthon jobb köretet főz az ember, a húsról nem beszélve. El is kértem a panaszkönyvet, amit egy óriási cirkusz követett egy kövér, igénytelen ember kijött és veszekedett, hogy minek jöttünk mi ide, mégis mit képzelek magamról beírok a panaszkönyvbe. Szánalmas volt, mikor elmentünk hangosan elkezdte olvasni, amit írtam és hangosan ordibálta a nevem. Ilyet még egy harmadrangú helyen sem csinálnak. Egyszerűen borzalmas élmény volt, senkinek nem kívánok ilyet! A mellettünk lévő asztalt elszámolták 300 Ft-al "véletlen" Szóval erre már nincsenek szavak.
Remélem akik eddig panaszt nyújtottak be nem hagyják ennyibe és tesznek bejelentést a fogyasztó védelemhez, mert látom mások ugyanígy jártak. Kérlek Benneteket tegyetek írásost panaszt, mert ez nem játék, büdös húsok stb. stb.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Csepegi Csárda további értékelései

2013.12.25
Egyszerűen, hogy mindenki tudja miről írok!!! Ez az étteremnek véletlenül sem nevezhető létesitmény, emberi fogyasztásra alkalmatlan, ételnek nem nevezhető valamit tesz a véndég azstalára!!! Akinek kicsit is fontos az egészsége messziről kerülje!!! Kár belemenni bármilyenféle itélkezésbe, ez a...
2013.10.10a párjával
Átutazóban voltunk a párommal Kecskeméten és betértünk a Csepegi Csárdába , ebédelni . Bár ne tettük volna ! Rendeltünk ( a felszolgáló hölgy ajánlására ) orja levest , kemencés csülköt, malac sültet lila káposztával ( a pontos étel megnevezésekre nem emlékszem ) A hölgy udvarias és aránylag...
2013.08.05barátokkal
A repülőnapkor tértünk be, mert egy ismerős Ódákat zengett róla. Kértünk üdítőket ami a kérésünk ellenére fél liter helyett volt vagy 3dl, a gyümölcslevesek és a húsleves finom volt nagyon, aztán a 3 csárda csülökből kettő mócsingos volt a harmadikon már találtunk húst is és rágós is volt. Ez...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással