A HORVÁTH KERTBEN KISÚJSZÁLLÁSON

Horváth-Kert Vendéglő KisújszállásHorváth-Kert Vendéglő Kisújszállás a térképen

2023. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. május 7.
Még sosem voltunk ebédidőben Kisújon (erre felé így rövidítik), ezért előzőleg itt tájékozódtam a lehetséges helyekről, de azért amikor megérkeztünk, a főtéren megkérdeztünk egy helybéli hölgyet is, melyik éttermet javasolja. Nos, mondott mást is, de elsősorban a Horváth Kert Vendéglőt ajánlotta.
Némi keresgélés után meg is találtuk egy kisebb lakótelep szélén. - lehetne jobb is az útbaigazítás, de a helyiek nyilván ismerik az utat. A középiskolai ballagások végeztével több család is ott ebédelt, ám szerencsére így is volt hely a külső, valamiféle fedett kerthelyiségnek mondható elülső részen. Kellemes hangulatú, egyszerű hely (a belső, elegáns terem asztalai - úgy láttuk - ekkor már vacsorához voltak megterítve).

Alig hogy leültünk, egy végtelenül kedves, bájos fiatal pincérnő vett gondjaiba bennünket, és ezt végig tartotta is. A cégtáblán jelzett Kunsági ízek és tradíció... -jelleg az étlapon nem nagyon érződik, a talán egyedüli Kunsági birkapörköltön kívül a környék hasonló szintű éttermeinek szokásos kínálatával találkoztunk. Mindketten vasalt csirkecombfilét steak burgonyával és friss salátákkal kértünk a párommal. Nem volt rossz, de a hús kicsit zsíros volt és gyengén volt fűszerezve. Van összehasonlítási alapunk, mert kedvenc szolnoki éttermünkben nagyon jól készítik ezt a fogást.

Összességében elégedetten álltunk fel az asztaltól, és nem is fizettünk sokat. Másnap pedig ugyancsak a Horváth-ék főztjét ehettük a Kőrös-Maros Nemzeti Parkban megrendezett Túzokfesztiválon. De erről majd egy másik bejegyzésben.
Horváth-Kert Vendéglő Kisújszállás - EgyébHorváth-Kert Vendéglő Kisújszállás - Egyéb

Horváth-Kert Vendéglő további értékelései

2022.01.17a párjával
Ebédelni voltunk, az adagok bőségesek és nagyon finomak! Udvarias kiszolgálás. Bátran ajánlom!!
2018.02.03családjával
Tegnap voltunk ebédelni a vendéglőben, idős szüleimmel. Az asztalt előre foglaltuk, minden rendben volt. A személyzet segítőkész és udvarias. Az adagok mennyisége minden várakozást felülmúlt. A maradékot elcsomagolták. Lehet, hogy ettem már finomabbat vaahol máshol, de ár-érték arányban biztosan...
2017.01.15a párjával
Az étterembe lépve a pultos hölgy egy hatàrozott kéz mozdulattal jelezte merre talàlunk szabad asztalt.Előételnek Tatar beafsteak-et rendeltünk.A hús nem volt megdaràlva normàlisan így 5 forintos méretű cafatok voltak benne. Ízre nem volt rossz. A főételemmel nem volt gond a...