Csalódás

Brigetio Gyógyfürdő Komárom KomáromBrigetio Gyógyfürdő Komárom Komárom a térképen

Kihagyható 2020. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. március 3.
Március 1-én kerestük fel férjemmel a Brigetio Gyógyfürdőt Komáromban. Most jártunk ott először. A személyzet kedves és segítőkész volt. A belépőjegy igazán kedvező. De ettől eltekintve kicsit csalódtunk. Először az tűnt fel, hogy az egész fürdő területén rendkívül kevés nyugágy volt, s kényelmetlen műanyag székből sem állt sok a vendégek rendelkezésére. Így tehát az, hogy eldőlve olvasgassak, nem teljesülhetett. A kinti medencét körül ölelő „fakerítés” nyomasztó volt, ronda és elhanyagolt. A benti részek sem voltak szépek, ezenkívül a medencékben, a vízen koszdarabok úsztak. A jacuzziban nem működött minden fúvóka. A büfé kínálata nem volt hívogató. Masszázsra nem tudtunk bejelentkezni, mert az ajtón az állt, arra a napra minden hely betelt. Furcsa volt azonban, hogy ottlétünk ideje alatt semmi nem történt: nem nyílt az ajtó, nem várakoztak emberek masszázsra, nem volt mozgás. Sajnos, nekünk ez a fürdő nem jött be.

Brigetio Gyógyfürdő Komárom további értékelései

2024.01.02barátokkal
2023 végén voltunk és 3 napon keresztül vettük igényben a szolgáltatásokat. Ami víz minőségét illeti arra semmi megjegyzésem nincs, viszont a körülményekre annál inkább. A Kinti gyógyvízes medencékbe a forró vízen keresztül lehet megközelíteni a hűvösebb medencét. Nem tudom milyen...
2023.09.22a párjával
Kihagyhatatlan
Évente többször is visszajárunk a fürdőbe, Nagyon jó a gyógyvize, a medencék elég nagyok, kényelmesen el lehet férni. A külső része tiszta és rendezett, nagy füves területen helyezkedik el. Több étterem és étkezési lehetőség található a strand területén.
2023.08.29gyerekekkel
A fürdővel,medencékkel kapcsolatban minden az elvárható maximumot kaptuk.Viszont a vendéglátás(éttermek,ételek)minősége erősen kifogásolható.Drága,és mellette semmi extra nem kapható.
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel