Babák
Fotói
3 fotó

Babák adatlapja

Családanya vagyok, két cuki gyerkőccel
A férjemmel és a gyermekeinkkel járunk rendszeresen kirándulni, wellness-ezni, fűrdőzni, hétvégézni :)
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Természetbarát  •  Húsimádó  •  Házias ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Kuponvadász  •  Gyermekkel utazó  •  Vízimádó  •  Mindenevő  •  Kritikus
Regisztráció2014.10.28
Utoljára itt2018.02.06

Kiváló 2014. október 28.gyerekekkel járt itt
A helyet egy nagyon kedves család üzemelteti, és ez érződik mindenen. A szállásunk nem náluk volt, csak félpanzióra fizettünk be. Amikor megérkeztünk betértünk egy ebédre. A fogadtatás nagyon szívélyes volt. Még gyerek etetőszéket is kaptunk. Az ebéd bőséges volt, és nagyon nagyon finom. Az adagok hatalmasak.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2014. október 28.gyerekekkel járt itt
Sok mindent meg lehet kóstolni. Az ételek frissek, nagyon jó ízűek! A hely kellemes, nagyon tágas. A hangulat nagyon kellemes, nagy a pörgés. A pincérek kedvesek, készségesek. Nem kell sokat várni az italokra. Annyit és azt ehetsz, amit szeretnél. Mindenki megtalálhatja amit szeret, vegák és allergiások is.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Átlagos 2015. augusztus 31.gyerekekkel járt itt
Hétvégén Makón voltunk a családdal, 3 felnőtt és 1 kisgyerek. Mivel a vacsorák későre estek, ez volt az egyetlen hely, ahol házhoz szállították az ételt, csak emiatt ettünk innen. Első este pizzát rendeltünk, még forró volt mikor a futár hozta. A feltétek bőségesek voltak, és ízre és állagra is nagyon finom volt.