dr.kocsis étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg dr.kocsis értékeléseit!

Olvasd el dr.kocsis étterem értékeléseit!

dr.kocsis értékelései

Túra a Bükk alján -

Vadvirág Étterem Bogács

2016. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. december 28.
Egy Cserépfalun töltött, kellemes, kirándulós nap után hazafelé indulva tértünk be Bogácson ebbe az út menti étterembe. Már az ajtó kinyitásakor udvariasan fogadott a pincér, aki mindenben segítségünkre volt. Az étlap kínálata nem hagyományos. Két ízletes fogást választottunk, mindkettővel maximálisan meg voltunk elégedve. A tálalás kifogástalan, a felszolgálás udvarias.
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. október 1.
Cserháti kirándulásunk során, a Tepke csúcsán figyeltünk fel az érdekes útjelző táblára: Bableves csárda. Igaz, hogy Mátraszőlős felé hagytuk el a hegyet, de úgy döntöttünk, hogy megkeressük ezt az Alsótoldi csárdát. Az erdő közepén lévő étterem a kéktúra vonalán található. Falusi, kellemes hangulat, kedves kiszolgálás.
Étterem a Pilisben -

Kopár Csárda Pilisvörösvár

2016. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. május 24. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Mint általában, most is túrázástól megfáradva tértünk be ebédelni. Az út mentén feltűnően hirdetett csárda felkeltette az érdeklődésünket. Hétköznap gyanánt kevesen voltunk, rajtunk kívül egy család étkezett. A belső miliő hangulatos. A terítés kifogástalan. A pincér kedves,készséges. Az étlap választéka széles.
2016. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. május 24.
Visegrádról hazafelé jövet kerestünk kisebb étkezésre alkalmas helyet. Mivel megelőzően már ért minket csalódás visegrádi étterem miatt, ezért úgy döntöttünk, hogy tovább megyünk, a Duna parton keresgélünk. A piros lámpánál várakozva lettünk figyelmesek az ernyők alatt falatozó vendégekre. A sarkon parkolni is sikerült, ezért betértünk.
2016. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. május 24. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Felsőtárkányt Lilafüreddel összekötő vadregényes útról érkeztünk vasárnap este éttermet keresve. A Molnár csárda mellett visz el az út. Kívülről csalogató megjelenése segített a döntésben. Van vendégparkoló, így az útról könnyen le lehet kanyarodni. A teraszon foglaltunk helyet, az idő éppen kellemes volt. A berendezés puritán, de a szabadban való étkezésre alkalmas.
Visegrádi kiruccanás -

Étkek Háza (Palotaház) Visegrád

2016. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. május 24.
Túrázástól megfáradtan, éhesen kerestünk éttermet. Mivel önkiszolgáló, gondoltuk nem kell várni az étel elkészítésére, ezért választottuk ezt a helyet. A hangulata jó,kellemes környezetet teremt a berendezése. Az ár-érték aránnyal nem voltunk ugyan megelégedve, az önkiszolgáló mivoltához képest elég drágának bizonyult.
2016. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. március 27.
Húsvéti kirándulásból hazafelé tértünk be véletlenszerűen ebbe az út menti csárdába. Nagyszerű hangulatú, ízlésesen berendezett hely. Már a kapuban hirdették az ínycsiklandó ünnepi menüt. A frekventált idő ellenére gyorsan találtunk szimpatikus asztalt, várakozni nem kellett. A nagyobb teremből kellemes élő zene hallatszott át. A pincér udvarias, készséges volt.
Apátkúti-völgy -

Patak Vendéglő Visegrád

Értékelt: 2016. március 13. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az Apátkúti-völgyet látogattuk meg. érkezésünkkor egy másik helyen akartunk volna ebédelni, de ott éppen telt ház volt,és a felszolgáló sem volt éppen túl készséges, ezért kerestünk másik éttermet. A Patakpart hotel étterme a völgy bejáratánál található, az autónkat kényelmesen le tudtuk parkolni. Az étterem nem túl nagy, pár asztal szolgálja a vendégek kényelmét,modern enteriör mellett.
véletlen sütizés -

Kiss Cuki Lajosmizse

2016. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. március 13.
Átutazóban Lajosmizsén jutott eszembe,hogy egy ismerősöm emlegetett egy fagyizót,ami nagyon tetszett neki. Ha már itt vagyunk,megkeressük,határoztuk el. A fő úton tábla hirdeti,így túl sokat keresgélni sem kellett. Hangulatos teraszos hely,jó időben kint is helyet lehet foglalni. A belső hangulatos, a pultban nagy választék.
2016. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. február 2.
Egy ködös januári napon abban a reményben indultunk el túrázni,hogy a magasság emelkedésével valamelyik hegycsúcson élvezhetjük a napsütést. A Pilis eddig mindig jó választásnak tűnt, Dobogókőn most is szép idő várt minket. Hazafelé megéhezve döntöttük el,hogy kipróbáljuk a TV-ből megismert sváb éttermet. Pilisszentkereszt központjában találtuk meg a Kislugast.