Ronika

Regisztráció2017.02.16
Utoljára itt2017.02.20

Kiváló 2017. február 20.a párjával járt itt
Esztergomi wellness puhenesünk alkalmával, már határozott céllal érkeztünk a Széchenyi téren elhelyezkedő Pubba. A kézműves sörök árusítása volt vonzó a számunkra. Éppen ebéd időben voltunk így meg ebédeltünk, Mondhatom, hogy nem csalódtunk. Nagy, bőséges adagodt kaptunk. Én glutén érzékeny vagyok és minden gond nélkül tudtam választani az étlapról.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2017. február 16.a párjával járt itt
A párom születésnapját ünnepeltük Esztergomban egy wellness hotelben. Szép napos délután egy hangulatos kávézot kerestünk és a Szamos cukrászdára esett a választásunk. Nem bántuk meg. Nagyon kellemes, látványos környezetben, finom süteményeket és kávét ittunk. A személyzet kifogástalanul kedves volt.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2017. február 16.a párjával járt itt
Rendkívül kulturált,modern, tiszta, kényelmes. Ár érték arányban remeknek mondanám, a svédasztalos reggeli bőséges és nagyon finom. A személyzet kifogástalanul kedves, segítőkész. A szoba a kényelmes, tiszta, tágas. Jól szigetelt, csendes. A fürdőszoba szintén tiszta. Remek a WiFi szolgáltatás. Jó a parkolási lehetőség a szálloda előtt.