Igazán jó élmény

Röszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum RöszkeRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke a térképen

Kihagyhatatlan 2021. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. október 13.
Készültünk ide, ajánlották is, szóval a híres szegedi paprika jelenleg valójában Röszkén készül. Fel is vonultunk szombat délután, ki is jött a bájos tulajdonos, de kiderült, hogy összekevert bennünket valakivel, hétvégén nincs nyitva a múzeum, de ő éppen várta a karcagi birkatenyésztőket, birkapörkölt-főzőket hát, mi nem vagyunk azok. De sebaj ha már itt vagyunk, bebocsátást nyerünk... hűű, micsoda szerencse, nem jöttünk hiába! És nagyon örültünk is. A tündéri hölgy pedig nemsokára egy hosszú és szakmailag magasszintű vezetésbe kezdett, olyan sok információt kaptunk a paprika termesztéséről és feldolgozásáról, a vidék történetéről, hogy alig győztük feldolgozni. Nem hittem volna, hogy ez ennyi szaktudást igényel, de már nincsenek kétségeim. Végigjártuk a múzeumot, megnéztünk egy negyedórás filmet is, aztán nagyon lelkesen elkezdtünk vásárolni helyben a remek őrleményből, és már a sokadik zacskót vettük, amikor befutottak a valódi karcagiak egy nagy busszal vagy százan, és attól kezdve az övék volt a terep,mi meg a zsákmánnyal elégedetten távoztunk.
Röszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - EgyébRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - EgyébRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - EgyébRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - EgyébRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - BelsőRöszkei Paprika Park - Paprika Üzem és Múzeum Röszke - Egyéb