Legjobb családi ebédek:)

Galcsik Fogadó & Étterem SalgótarjánGalcsik Fogadó & Étterem Salgótarján a térképen

Kiváló 2012. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. június 13.
Párommal és édesapjával sokszor megfordultunk ezen a helyen, mindig elégedetten távoztunk innen! Nagyszerű,bőséges ételekkel szolgáltak ki minket. Akármilyen családi, baráti rendezvényt el tudnék ezen a helyen képzelni, Valentin napot is itt szoktunk megünnepelni a párommal. Az ételek áraival is elégedettek vagyunk. Bármikor szívesen megyek vissza!

Galcsik Fogadó & Étterem további értékelései

2022.09.08csoporttal
4 napos kirándulásunk szálláshelye volt a fogadó. A szoba elfogadható, jó hogy a mi szobánkban volt hűtőszekrény (nem mindegyikben). A reggeli svédasztalos, ahol 2 meleg (tojás, virsli) és többbfajta hideg (felvágott, szalámi, kolbász, sajt, müzli) étel volt, minden nap ugyanaz. Tea, kávé és...
2018.07.15barátokkal
Kirándulás után, nagyon éhesen találtunk a hangulatos külsejű étteremre. Szép tiszta minden, még a kutyának is megengedték, hogy a teraszon legyen. Rajtunk kívül itt nem is volt senki, a belső helyiségben is csak ketten, pedig hétvége volt. Rögtön étlap, a választék az átlagos, jónak ígérkező....
2015.04.04a párjával
Párommal érkeztem hogy itt ünnepeljük meg a Nőnapot. A borválaszték nem túl bőséges,ebben lehetne erősödni.Udvarias,figyelmes kiszolgálásra nem lehetett panaszunk, egy kedves,fiatal hölgy személyében,aki gyorsan,ügyesen szervírozta nekünk a kétszemélyes tálat.A Bőségtál finom volt, -ár/érték...