Kitönő

Scotti Udvarház SümegScotti Udvarház Sümeg a térképen

Kiváló 2013. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 28.
Nagyon gyors kiszolgálással,udvarias felszolgálással és nagyon finom ételekkel nyerte el tetszésünket,mindenki talál ízlésének megfelelő ételeket tudjuk ajánlani más turistáknak is!!!A környéken sétálva nagyon sok élménnyel gazdagodtunk,felejthetetlen élmény maga a vár és környéke.Tökéletes a parkolási lehetőség nagy parklóval és hangulatos kerthelyiséggel rendelkezik.

Scotti Udvarház további értékelései

2017.01.16a párjával
Az étterem Sümegen egy szép környezetben található. Kupon fűzet révén találtunk erre az étteremre. A belső hangulata is nagyon megfogott bennünket. Hát a pincér már nem volt olyan kedves mikor megtudta, hogy kuponosok vagyunk , Folyamatosan a szabályait hangsúlyozta ! /Ezen azért meglepődtünk,...
2016.09.07gyerekekkel
Kellemes hangulatú árnyékos hely, nagyon kedves hölgy volt aki kiszolgált minket. Az ételek nagyon finomak voltak, nagy adag volt. A limonádé is isteni finom. Pozitívum pluszban: halászlét kihozták hal nélkül, és még kedvezményt is kaptunk a számla végösszegéből, mert a halat nem kértük. Ha...
2016.08.28a párjával
Sümegre indultunk kirándulni és már előtte héten megnéztük az ittjartam.hu oldalon, hogy hol is tudnánk enni egy jót. Volt 50%-os kuponfüzetünk, amelyben ez az étterem is szerepelt. Nem olvastunk jó véleményeket, így eléggé elbizonytalanodtunk. Egyik ismerősünk ajánlására (aki a nyár közepén...