Vendéglátásból jeles

A Szűcs Fogadója SzadaA Szűcs Fogadója Szada a térképen

Kiváló 2016. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. december 22.
A Szada határában található Szűcs Fogadójába barátunk invitálására látogattunk el. Belépve az étterembe hangulatos és kifogástalanul tiszta belső tér fogadott minket. Érdemes előre asztalt foglalni, a helyiség ottjártunkkor is tele volt. A kiszolgálás nagyon udvarias és gyors. A pincérek felváltva szinte körülugráltak minket, nem lehetett okunk panaszra. Az étlapon igen széles a választék, nehéz volt a döntés. Férjemék első fogásként levest rendeltek. Egyikük rendelése a „Tárkonyos vadragu leves”, másikuké a „Húsleves gazdagon dédi zománcos fazekában tálalva” volt. A tálalás nagyon szép, esztétikus. Főételként férjem kemencében sült báránycsülköt rendelt rozmaringos tejfeles burgonyával, barátunk rostonsült libamájat karamellizált körtével és burgonya krokettel, én pedig a pulyka cordon bleu mellett döntöttem. A tányérok nagyon szépek és hatalmasak, igazán nem panaszkodhat senki, hogy nem fér el rajta! :) Az adagok első ránézésre tényleg nem tűnnek nagynak, de evés közben a fiúknak is rá kellett jönniük, hogy valójában óriásiak. Habár már alig fért belénk bármi, nem szerettük volna kihagyni a desszertet sem, így kis pihenő után egy cappuccinot, kakaós és nutellás palacsintát és mogyorós browniet rendeltünk vanília fagylalttal. Az ételek egytől egyig finomak és kiadósak, egyszerűen tökéletesek, minden elismerésünk a szakácsnak! Külön kiemelném, hogy az ebéd végeztével minden asztalhoz maga a tulajdonos, Szűcs Sándor ment oda, megérdeklődte, hogy éreztük magunkat, ízlettek-e a fogások, mindennel elégedettek voltunk-e. Ezt a gesztust nagyon nagyra értékelem.
A mellékhelyiség szintén nagyon tiszta, illatos, bent kellemes zene szól, teamécses világít.
Távozáskor a tulajdonos és a felszolgálók is udvariasan elköszöntek, azzal, hogy remélik, jól éreztük magunkat, és visszavárnak bennünket. Nem csalódtunk, megérte ellátogatni ide, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy tegyen hasonlóan! Biztos, hogy még mi is visszatérünk, hiszen a férjemék célkitűzése az egész étlapot végigkóstolni. :)
A Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Külső képA Szűcs Fogadója Szada - Külső képA Szűcs Fogadója Szada - Külső képA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - MosdóA Szűcs Fogadója Szada - MosdóA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Külső kép

A Szűcs Fogadója további értékelései

2024.04.02a párjával
Kedvencem a Hagymás rostélyos. Itt remekül készítik. Hangulatos, kellemes hely udvarias személyzettel. Időben kell asztalt foglalni, mindig tele van. Máskor is jövünk!
2023.04.12barátokkal
A személyzet nagyon kedves. Az ételek isteni finomak és bőségesek és meglepően jó árban vannak Az étterem tiszta , rendezett. Az ételekre nem kellet sokat várni. Biztos,hogy vissza fogunk térni !
2022.08.21barátokkal
Ebédre érkeztünk, a hely hétköznap lévén egyáltalán nem volt tele, és bár több pincér dolgozott szinte tudomást sem vettek a vendégről. Az italok megérkeztek, de az étel megrendelése rendkívül bonyolult feladatnak bizonyult, mert senki felénk sem nézett. Hosszú várakozás után, többszöri kulturált...