Izletes, olaszos - ragadós asztalos

Il Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem SzombathelyIl Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem Szombathely a térképen

Átlagos 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 17.
Szépen berendezett étterem, már sokszor étkeztünk itt.
Néha ragadós az asztal az ételmaradékoktól.
Utoljára menüebédet ettünk. Ha jól emlékszem kétféle levesből és háromféle főételből választhattunk, szabadon kombinálva - szerintem jó ötlet. Az ár - a menüéttermekhez képest kicsit magasabb, de megéri. Az adag megfelelő méretű a nagyobb étkűek számára is. Én inkább legyűrtem, mint égessem magam csomagoltatással.:-) A sajtkrémleves isteni volt.
A személyzet szakképzetlen kommunikáció szakot végzett főiskolás vagy gyakornok volt látogatásunkkor, mind a hölgy, mind a fiatalember kerülte a szemkontaktust, a felszolgálás érezhetően vontatott és gyakorlatlan volt.

Il Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem további értékelései

2017.01.30a párjával
Többször jártunk a helyen, és edig teljesen csalódásmentes. Az étlap remekül összeállított, mindenki megtalálja a kedvére valót. Az adagok bőségesek, a tálalás is szép. A pincérek udvariasak, többször "ránéznek" a vendégre, hogy kér e még valamit, és a végén érdekli Őket, hogy rendben volt e...
2017.01.28barátokkal
2017 Január 23.-án este, a délutáni telefonon történt asztalfoglalás követöen 18,30-kor érkeztünk. Szivélyes fogadtatás után elfoglaltuk kandallo elötti aztalunkat,4 en voltunk.Már volt egy kétszemályes es egy 5 személye asztaltársaság. A vacsora idö ellenére kevesen voltunk. Egy darab állofogas...
2014.09.09barátokkal
Tavasszal jártunk itt (csak vacsorázni), miután már sok jót hallottunk a helyről. Elég jó helyen van, még sétatávon belül a belvárostól, parkolóhely is van. Maga az épület is nagyon szép, és a berendezése is remek. Az ételkínálat különleges, és bőséges. A kiszolgálás gyors kedves és készséges...