Dunai halászlé

Viktória Étterem TátViktória Étterem Tát a térképen

Kiváló 2022. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. július 18.
Kirándulásunk során ismerősünk ajánlására az ebédet itt fogyasztottuk el. A fő út mellett van az étterem- ugyan a a sok virág izléses látvány. .. A kinti részben gyors kiszolgálás folyt. Kis adag halászlét rendeltünk,- mely igen laktató volt, nem spórolva ki a halat, a második adag - rántott sajt, amiből még haza is hoztunk, sok volt. Az ismerősünk rántott gombát evett, rizs körettel tartár mártással. Sörrel le öblítve, Egy nagyon kellemes délelőttöt töltöttünké kis város éttermében.. Ajánlom..

Viktória Étterem további értékelései

2021.06.05a párjával
Szombaton nyitásra jöttünk párommal. Hangulatos étterem. Kedvencem a ponty halászlé. Ilyen finom halászlét évek óta nem ettem, pedig sok autentikus helyen megfordultunk. A pincér még egy tépőzáras előkét is hozott, hogy a pirospaprika ne ne csöppenjen az ingemen. Kitünő volt a túróscsusza is....
2016.08.17a párjával
Munkánk miatt párommal szombatonként szívesen választjuk a tőlünk nem messze található éttermet,hogy ebédeljünk egy finomat. A kiszolgálás mindig kiváló,az ételek finomak,az árak megfelelőek. A halászlé remek,de több ételt is kipróbáltunk már,eddig egyben sem csalódtunk,háziasan remekül...
2016.02.22családjával
5 fős családi társasággal ültünk be az étterem teraszára. Csülök pékné-t szerettünk volna rendelni, de sajnos elfogyott. A pincér nagyon udvariasan javasolt helyette a vegyes tálakat. Nem bántuk meg, minden finom és bőséges volt. A kiszolgálás gyors és figyelmes,a hangulat kellemes és...