Először és utoljára...

Cocoon Étterem TataCocoon Étterem Tata a térképen

Szörnyű 2018. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. június 25.
Barátommal és fiammal ültünk be az étterembe. Fiammal az egyik kedvencünket a Tárkonyos csirkeragulevest kértük... Adagra és kinézetre megfelelőnek tűnt, hiszen 1250.-ért(!) el is vár az ember egy méretes adagot levesből. A Balaton körül több helyen is ettem már ezt az ételt, és ha jól emlékszem a legdrágább 950.- volt. Tehát joggal vártam el, hogy ízben is überelje, de legalábbis érje fel azokat.
"Jogilag":-) rendben volt. Benne voltak gazdagon a zöldségek, a hús stb... és még frissek is voltak, csak éppen az ízek nem álltak össze. Külön külön mindennek lehetett érezni a kicsit "nyerses" ízét, de ez nem volt csirkeraguleves.
Mivel nem volt rossz íze, nem volt büdös, "csak" nekünk a vendégeknek nem ízlett, nem reklamáltunk. Megvártuk míg a barátom elfogyasztja az ételét és kértük a számlát. Jött is egy pincér, és minden szó nélkül elvitte a szinte érintetlen leveseket!!! Ezt látta a másik pincér is, akitől rendeltünk, és aki hozta a számlánkat. Ő szó nélkül kifizettette a teljes számlát. Azért én kérdezés nélkül is elmondtam a véleményem, de nem igazán hatotta meg a srácot.:-(
Amiért soha többet nem megyek oda az az, hogy meg kellett volna kérdezniük, hogy mi a problémánk az étellel, minimum elnézést kellett volna kérniük (még ha nem is őszinte), de nem tették. Az pedig biztos, hogy egy igazi vendéglátóhelyen nem kérték volna el az árát...
Bocs, ha kicsit hosszúra sikeredett.:-))

Cocoon Étterem további értékelései

2023.11.22kollégákkal
Igazából ez egy discó? Nagyon ritkán van nyitva, de akkor mindig buli van. Mi éppen nyitásra mentünk -este- Amit ettünk finom volt, gyorsan elkészült. De már akkor láttam, hogy valamire készül a csapat, csakhát addigra elmentünk. Amíg ott voltam, addig jól éreztem magam.
2017.06.27a párjával
Forró vasárnapon tértünk be férjemmel az étterembe egy tökéletes ebédre. Az étterem saját parkolóval rendelkezik. Klimatizált hely, így a nagy melegben is jól esett a finom ebéd a hűs helyiségben. Mindenhol tökéletes tisztaság, gyors, segítőkész és kedves személyzet. Életek nagyon finomak,...
2016.02.19a párjával
Valentin nap alkalmából ellátogattunk a Cocoonba, egy jó kis ebédre. Ezt a helyet régebben csak bulik alkalmával látogattam, de egyre több embertől hallottam, hogy mostanság milyen jókat ettek itt. Hangulatosan át lett alakítva, mióta nem láttam...ízléses asztalok, kellemes légkör fogadott....