Csalódás Bácsalmás egyik legrégebbi vendéglátó helyén!

Halászcsárda BácsalmásHalászcsárda Bácsalmás a térképen

Szörnyű 2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 24.
2015. augusztus 17.-én hétfőn látogattuk meg négyen ezt a kockás abroszos helyiek által ismert éttermet.
A felszolgáló hölgy jelezte, hogy mivel hétfő van, még nem tud készételt kínálni, ezért válasszunk a frissen sültek közül. Mivel egyébként is frissen sülteket fogyasztunk éttermekben, mondtam, hogy semmi probléma. Ketten levest is kértünk, egy csontlevest és egy zöldborsó levest, rendeltünk két cigánypecsenyét - egyiket rizzsel a másikat petrezselymes burgonyával, egy rántott sajtot hasábburgonyával és egy sonkával, sajttal töltött sertés karajt bolognai spagettivel és négy salátát. Körülbelül 20 perc várakozás után megkérdeztük, hogy mikorra várható az ebéd. A pincérnő - a valósággal ellentétben - határozottan állította, hogy megmondta, hogy háromnegyed órát, ötven percet kell várni az ebédre. Azért megemlítem, hogy az étteremben rajtunk kívül más vendég nem volt. Kértük, hogy legalább a levest hozzák ki. (Volt közöttünk cukorbeteg, akinek időben kell ennie.) Az mondták, hogy még az sincs kész, még úgy fél órát kell várni. Ezen a ponton már legszívesebben elmentünk volna, talán az tartott vissza bennünket, hogy biztosan felgyorsítják az eseményeket, hiszen az étterem üres volt. Tényleg kellett még húsz percet várni,mire megérkezett a zöldborsó leves. A csontlevesről állították, hogy még mindig készül. A borsó a többi fagyasztott zöldségkockával együtt kemény volt és valószínűleg valamilyen tésztalében főzték. A cigánypecsenyéhez adott sült szalonna avas volt. A főételek ezek után hidegen érkeztek. Lehet, hogy azért kellett várni, hogy kihűljenek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a rántott sajt házi készítésű volt és jó ízű. A végén pedig megkérdezték, hogy kárpótlásként kérünk-e kávét vagy fagylaltot. Nem kértünk.
Ezek után nem ajánlom szívesen senkinek.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge
Katarina Birtok Nemesnádudvar - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
Katarina Birtok Nemesnádudvar
Colosseum Wellness Hotel Mórahalom - Nyugdíjas kedvezményes ár félpanzióval
Nyugdíjas kedvezményes ár félpanzióval
Colosseum Wellness Hotel Mórahalom
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással