Totális meglepetés

Bonne Chance Hotel étterme BázakerettyeBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye a térképen

Kiváló 2013. júniusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2013. július 25.
Sokat utazom, és mindig a régi , tiszta ízeket keresem, nem sok sikerrel. Egy olajipari munka miatt kerültem Bázakerettyére, ahol a faluban kérdeztem tudok-e valahol enni. Egy idős bácsi mondta, hogy van egy híres éttermük, ami még az újságban is benne volt. Nagy nehezen megtaláltam, mert a falu másik végén kerestem.
Farkaséhes voltam, csak abban bíztam hogy nem egy kihalt helyet találok, ahol aggódnom kell egy esetleges szalmonella miatt. Az állam leesett, egy csurig tele parkoló fogadott az erdő szélén, tele terasszal, étteremmel. A pokoli melegben egy kellemesen hűvös légkondiconált étterembe léptem, ahol egy nagyon szép hosszú barna hajú pincérlány asztalhoz vezetett. Három fogást kértem. Zöldséges zöldborsólevest, amiben vajgaluska volt, főételnek egy pisztrángot, desszertnek rétest. Nem tudok kritikát mondani, mert álmomban nem gondoltam, hogy ízes, minőségi ételt kapok. Ehhez képest, eszméletlen szép csillogó tányéron, roppanós zöldségekkel, hatalmas galuskákkal jött a leves, aztán aranyszínűre sült pisztráng salátákkal, zalai tökmagolajjal ( ezt mindenki próbálja ki) és házi rétessel, olyannal, amit nem ettem utoljára csak a mamám konyhájában akkor is ünnepkor.Meglepetésemre, komoly borlap volt, rajta az egyik kedvenc tételemmel a Konyári Rozéval, hát ennek nem tudtam ellenállni, szállást nem tudtak adni teltház miatt, így a pohár bor miatt pár órát üldögéltem a teraszon olvastam és vártam a 0 maligánt a véremben. Ott még egy meglepetés talált rám egy régi kedvenc kávém a Vergnano, amit nem is tudom mikor ittam utoljára. És a pincér nem kérdezett vissza, hogy mi a ristretto:)
Nem hittem, hogy itthon még meglepődök konyhán, de ez meglepetés volt, minden tekintetben.

Bonne Chance Hotel étterme további értékelései

2022.10.31egyedül
A település határában, az erdőszélen, mesebeli környezetben működő hotelt és éttermet 2010-ben alapították. A bejáratnál amfóra és festett fiókos szekrény. A beltér otthonos, meghitt, az asztalon élő virág. Az étkezőrész végében üvegajtós könyvesszekrény, rajta berámázott képek, gyertyatartók,...
2019.07.24gyerekekkel
Régebben jártam ebben az étteremben, finom volt amit ettem. Júniusban voltam újra itt Majdnem unokámmal kettesben, közelben játunk Bánokszentgyörgyön 11:30-kor értünk ida egy 5p dologra. Utána indultunk erdei kis vasútazni, de mivel a fiatal úr éhes lett, elmentünk a közeli étteremben. Fiatal...
2019.05.03barátokkal
Egy nagyon kedves ismerősömmel ez étteremben ünnepeltük a szülinapomat. Az asztalt előző este foglaltam le Facebook-on. Az étterem festői környezetben fekszik, erdők, dombok ölelésében. Az étterembe belépve halk, francia zene fogadott minket. A pincér lesegített rólunk a kabátot. Az étterem...
Rejtek Vendégház és Kisrejtek Apartmanház Lispeszentadorján - Napi ár önellátással