Lelakott bezárásra kiérdemesült étterem

Mongolian Barbecue BudapestMongolian Barbecue Budapest a térképen

Gyenge 2018. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 12.
20 évvel ezelőtt voltunk utoljára itt, gondoltuk most megint megnézzük. Kár volt!
Már a belépésnél vissza kellett volna fordulni, olyan büdös állott szag fogadott bennünket, de az éhség győzött.
Bár volt ruhatár, de senki nem szólt, hogy be lehet tenni a kabátot, később tértünk vissza ide, mivel nincsenek fogasok benn.
Büfé asztalról lehet választani, ezek között mentünk be, az ételek már kinn voltak, és itt megint valami romlott szagot éreztünk, túlzott fűszerezéssel elnyomva.
Foltos ócska padlószőnyeg fogadott bennünket, az asztal alatt eldobált használt papír zsebkendők és fogpiszkálók. Elfelejtettek takarítani?...
Igénytelen környezet, sötét nyomasztó hangulat, por, kosz mindenfelé.

A büféasztalon háromféle leves volt, a húslevessel kezdtük és azonnal ott is hagytuk az asztalon, mivel érezhetően romlott volt, bár valószínűleg felforralták újra.
A nyers pácolt húsok körül elég büdös volt, ezért inkább készételt választottunk, a vörösboros marhapofában nem is csalódtunk, az jóízű volt, és a rántott filézett csirkecomb is elfogadható volt, bár az is már kihűlt.
Az édességek miniadagja elég viccesnek tűnt, és említésre sem voltak méltók.
Megállapítottuk, hogy az éhségünket inkább elvertük, mint hogy egy kellemes jó minőségű vasárnapi ebédben lett volna részünk.
Ebben az árban már kiváló büféasztalos éttermek vannak máshol.

Ide többet nem megyünk, és másoknak sem ajánljuk.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Mongolian Barbecue további értékelései

2019.11.10barátokkal
Már többször jártunk az étteremben, de most óriási csalódás ért minket. Asztalt foglaltam, jött is a szokásos visszaigazolás. Az időpont közeledtével többször próbáltam elérni az éttermet, sikertelenül. Az étteremhez érve, azt tapasztaltuk, hogy zárva felújítás miatt. Többször néztük a honlapot...
2019.04.23a párjával
Párommal voltunk itt vacsorázni. A hely kicsit lelakott és sötét. Tetszett hogy az ételeket frissen és előttünk készítették el a kiválasztott húsokból és zöldségekből. Viszont az nem tettszett hogy a pultban voltak nem túl friss ételek is. Több svédasztalos helyen voltunk már,de ez kihagyható...
2017.07.11a párjával
Párommal jártunk itt előző este. Rettentő szimpatikusnak, igényesnek tűnt a hely, a kiszolgálás is rendben volt. Az ételek egy része ránézésre frissnek tűnt, azonban a másik részén látszódott, valamint például a sütemények szárazsága be is bizonyította hogy a kihelyezett ételek finoman szólva sem...
Aura Hotel Balatonfüred - Last minute ajánlat
Last minute ajánlat
Aura Hotel Balatonfüred
Hotel Hőforrás Hajdúszoboszló - Hőforrás napok
Hőforrás napok
2024.09.01-ig
Hotel Hőforrás Hajdúszoboszló
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére