Hiányosságok

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem BudapestSir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2023. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2023. december 25.
Kétszer voltam ezen a helyen,és másodjára csak azért mentem mert előzőleg mikor barátnőmmel voltam kimondottan jól éreztük magunkat.Megvoltak azok az apró de nem elhanyagolható apróságok amelyek jó pofa hangulatot adnak.
Második alkalommal ezért is látogattam vissza ezúttal a fiammal,ez amolyan meglepi volt számára hát nem gondoltam volna hogy egész este szavatkoznom kell a döntésem miatt.A felszolgáló hölgy kimondottam mogorva b.nkó fapofa volt,hiába mosolyogtunk nagyon visszataszító volt a stílusa.Az ételre több mint 45 percet vártunk és az utánunk érkezők hamarabb kapták a főételt.A tűznyelő bácsi pajzán viselkedése velem szemben jócskán túllépte a jó ízlés határát!!!A hátunk mögött lévő asztalnál ordírva voltak jelen a gyerekek akik vagy orditva beszéltek síkítottak vagy ordítva bőgtek,és így az előadások is élvezhetetlenek voltak.Természetesen senki nem szólt rájuk.Mindent összevetve elment a kedvem a helytől.Kár érte!

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem további értékelései

2019.03.21családjával
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára.A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett.Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni,...
2017.09.29kollégákkal
Bőségtálat kaptunk a szokásos buciban felszolgált tárkonyos borjúragu leves után. A levesben csak mutatóban úszkált néhány húsdarab, de sebaj, majd a főétel, a sültektől roskadozó tálak enyhítik éhünket. Az alig világításban csak tapogatóztunk s ízlelő bimbóinkkal ismertünk fel étkeket. A...
2017.02.26családjával
Családdal születésnapra ünnepelni mentünk el. A hely érdekes, de nagyon zsúfolt, a falakon fura összeállításban vannak a középkorinak mondott dizájn elemek, mint harci fejsze, visszacsapó íj, dárda, stb. Az étlapot átnézve és az ételekről érdeklődve a pincér javaslatára vegyes tálat rendeltünk....