Átlagos 2022. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 1.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A lift nem működőtt a 4 nap alatt,légkondi nincs csak egyes szobákban amiért külön díjat számítanak fel! Harmincöt fok volt a tetőtéri szobában! Viszont kérésünkre kaptunk légkondis szobát aminek a díját nem számolták fel végül! Az étteremben a személyzet mindennap össze tört valamit pici forró nadrágban szolgáltak fel! 3*-nak megfelel.
Kiváló volt a konyha, változatos menüvel. Minden este 4-5 főétel, 2 leves és sütemények voltak a kínálatban. 4 nap alatt nem ismétlődött semmi sem! A szoba kényelmes ágyakkal volt felszerelve, azonban 1 dolog nagyon hiányzik: NINCS száírítási felület a wellness ruháknak, csak 1 törölköző...
A személyzettel semmi gond nem volt nagyon kedvesek voltak. De a szobát elfoglaltuk. A szobába nem volt fűtés a szoba igénytelen ezért az árèr amit kérnek érte. Szóltunk hogy nincs fűtés kaptunk egy màsik szobát ami nem volt kitakarîtva. Utána átmentünk egy másikba büdös hideg koszos...
A szobába érkezéskor észleltük (bár az nagyon zavaró nem volt, de 4 csillagos szállodához igen) hogy a lepedő lukas volt. Jeleztük a recepción hogy a szappantartó NEM volt feltöltve egyáltalán. A szobába bekészítve csak kéztörlő volt, kérésre kaptunk normál méretű törülközőt, illetve a köntöst is...