Étterem teszt 212.- kezd alakulni....

Grande Bosco DebrecenGrande Bosco Debrecen a térképen

2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 12.
Esztendő multával ismét erre tévedünk,mivel a másik ,,olasz,, étterembe nem jutottunk be helyhiány miatt.

Itt legalább hely van,vendég is,személyzet kevésbé, a létszámhiányt magasabb fordulatszámmal kompenzálják.

Érkezés 14,46-kor. Étlapot kapunk futás közben,italkínálást nem. Étlap -pizériában vagyunk - megfelelő. Levest rendelünk,olasz név ide vagy oda, vannak magyaros ételek,például a 12.percben megérkezik a tyúkhúsleves húsával,láss csodát,alapból zöld erős paprikával tálalva. Mi több,már fél liter !

Ráadásul jó is,annyira,hogy elfelejtem lefotózni. Forró,tartalmas,ízletes.

Főételeket már 15,27-kor hozza emberünk,akit kilóméter után kellene fizetni. A borju bécsi betakarja a tányért,mint Moszkvát a hó,mindent meghozott amit rendeltünk. Hús kitűnöen van kisűtve,piár fogásnak sem utolsó,hogy amennyivel nagyobb a,szelet,annyival vékonyabb is,de kétségtelenül jól néz ki. Társaim is elégedettek. Az italok hűtése pont jó,ami 28 fokban nem mindegy. Ja,és a klima is jól van beállitva.
A zene hangos, 58-85 ! Decibel között mérünk,ez sok.
Desszertet nem,de kávét némi ingadozás után,kérünk,s jól tettük, a Lavazza egészen kitűnő,finom aromés.

Számla jön,16,480 ft,több -3 -sörrel,kóla,ásványvíz - itallal,korrekt ár. A húsleves 1,190 ft,meg is éri,a főétel 2,990 ft,köret nélkűl !!!. A harcsaszelet mandulás bundában 2,390 ft, A 0.33-as Heineken 490, egy 0.25-ös kóla 420 ft. Az Edelweiss viszont 660 ft,a kitűnő kávé 390 ft. Távozunk 16.00-kor. Étkezési idő 65.perc.

Összegzés:
Namármost: étterembe enni,és jóllakni megyünk,ez itt sikerült. A személyzet továbbra is mérgezett egér üzemmódban közlekedik,viszont már pontosan. Az adagok nőttek,a leves 60 %-al, köretek ehetőek,a hús jó! Egy év alatt megtanultak kávét főzni,a személyzet is fejlődött. Már megkérdezik rendben vot e az étel,azt még nem hogy mit innánk ebben a melegben? Nagyon magas a zajszint. Gondok vannak, még tudok kötekedni,de a fejlődést el kell ismerni,egyértelműen javul. A jó szintet már eléri.
Minősítés ; ajánlott
Értékelés: 8,5/10 pont
Grande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étel/ital

Grande Bosco további értékelései

2023.08.09egyedül
Van úgy, hogy az ember előre kinézni, hogy mit fog valahol rendelni, aztán a konyha bezárása jól áthúzza a számításait. Így jártam a Grande Boscoban, ahol a padlizsánkrémet néztem ki magamnak, de a hely nem 23 órakor zárt, mint ahogy ki volt az írva a Google Mapsre, hanem 22 órakor. Érkezésem...
2022.05.21gyerekekkel
Debrecenbe megérkezve még nem tudtuk elfoglalni a szállodai szobánkat, így kerestünk valamilyen vendéglőt, ahol tudunk enni-inni. A fürdő melletti sétányon elindulva egyből szimpatikus lett ez az olaszos hangulatú étterem és pizzéria. A teraszra ültünk le, amely árnyékos, kellemes, ugyanakkor...
2021.10.29a párjával
Az étterem teraszán fogyasztottunk el egy rendkívül ízletes gulyáslevest egy pohár vörösborral, párom linomádéval. A kiszolgálás udvarias és nagyon gyors volt. Jól éreztük magunkat. Az étterem belső része nagyon szép, helyben kemencében sütik a pizzát.
Peró Vendégház Debrecen - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
Peró Vendégház Debrecen
Hungarospa Thermal Hotel Hajdúszoboszló - Prémium nyár
Prémium nyár
2024.09.01-ig
Hungarospa Thermal Hotel Hajdúszoboszló
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére