Etterem teszt 117.- fűszerezett tűrelemjáték

Kashmir Indiai Étterem DebrecenKashmir Indiai Étterem Debrecen a térképen

Átlagos 2017. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 29.
Negyedik nekifutásra csak eljutottunk a Kashmir étterembe. Egyre kevesebb hely van ahol enni lehet Debrecenben és még nem teszteltük,de ez a hely eddig kimaradt.
Megközelités főuton könnyü,a parkolás az utcában nem,de a Péterfián könnyen megoldható néhány méterre.
Foglalt asztalunk van,korrektül meg is van. Az étterem elég lehetetlen nyitvatartással üzemel,vasárnap csak délben,szombaton viszont este 6-kor(!!) nyit,nem igazán értem milyen logika alapján. Később a felszolgáló a szakács pihenőidejével indokolta. De miért akkor pihen,amikor az emberek ráérnek étterembe menni ? Na jó,nézzűk az étlapot.Nem a Rámajána,de elégséges hogy bemutasson egy másik gasztronómiai kulturát.
Rendelünk,13.10 perc van! A véleményeket olvasva, nem gyorsétteremben vagyunk! Egy gyömbéres limonádéval nyitunk. Előételként ropogós csirkeszárnyak,,itt már jelzi a felszolgáló,hogy az 25 perc lesz. Levest egyedül hölgytagunk rendel. A leves alig 25 perc alatt megérkezik,nem lesz ez olyan vészes gondoltam én akkor. Húsleves indiai módra gombával és tejszinnel! Szép zöld szine van,társunk szerint finom és hús is van benne rendesen.Bőven van időnk nézelődni. A hely megkopott,ráférne egy felujitás,Indiára egy Buddha szobor és egy falikép utal,meg a lefátyolozott csillárok. A tisztaságra és a takaritásra lehetne némi gondot forditani. A morzsákon, áttelelt negyedik asztaltársunk,egy légy. Bár a felszolgáló hölgy prontóval törölgeti az asztalokat. A helyiség tele van,nem utolsósorban a lassú átbocsátóképesség miatt. Mellettünk lévő asztalhoz törzsvendégek érkeznek,ami abból derűl ki,hogy 10 percen belül ételt kapnak,mert az asztalfoglalással a kaját js megrendelték!ügyes és előrelátó!
A 65.percben (!!!) a mi ebédünk is megérkezik. Az tény hogy a szervirozás rendben van,érdemes a fotókat megnézni. Az ember nem csak a gyomrával de a szemével is táplálkozik ! A vizuális élmény rendben.
Rénézésre közepes adag,de ez becsapós,mert alig birjuk legyűrni. A köret nem része az ételnek,!! azt külön kell megrendelni! Illatositott hosszuszemű rizs,igazi fahéjjal!
A maláj kebab finom,de a 3 féle öntet -chili,menta,joghurt-olyan fűszerdömpinggel párosul,hogy na! A hús tejszines kesudióban van pácolva,izletes. Ha már India ,kérünk elvitelre tandori haldarabokat,és helyben ,,felöntésre,, Kobra King,, sört, de egyik sincs! Meg kell elégednünk egy sima Kobrával. Korsó nincs, fél literes nincs, na jó,hozzon ami van,igy kapunk 0.33-as sört. Elég jó.
Ekkor fél három elött vagyunk. A maláj kebabot legyürjük,én chilivel. Hozzá külön tányérban a rizst. A többiek nem,de én kérek desszertet,tejszines parfé,de még ki kell olvadnia. Megvárjuk. Finom. A kávé piazza d'oro, finom,de először nem is érezzük az aromát a rengeteg fúszertől. Végül jön a számla,19.300 ft. Étkezési idő,129 perc!!!
Összegzés:hááát,honnan kezdjem?
Az tény, hogy ami a hangulatot és a körülményeket illeti,nem a maharadzsák,inkább a bráhminok szintje,de ide enni jövünk,maradjunk az asztalon.
Városunkban igazi kuriózum,egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni. Éhesen,korgó gyomorral, viszont nem szabad betérni,mert a mentő elöbb ér oda hozzánk mint az ebéd.
Biztos hogy autentikus izek vannak,mivel több indus arcot láttam betérni,ők biztosan meg tudják itélni!
Nem ragadt be a tollam az osztályozásnál,de igazán jó értékeket nem tudok adni.
A személyzet teszi a dolgát,de semmi plusz,hogy ajánlana ételt,vagy elmondaná hogy mi micsoda az indiai ételben. A konyha lassusága viszont botrányos. Semmivel nem bonyolultabb ételek mint a magyar konyha,de a szakács nem pihent eleget. Ennyi idő alatt kétszer mdg lehet ebédelni.
Az ételek finomak,a szervirozás szép,de az erős fűszerezésen kivül semmi extra. A hangulat és a tisztaság is közepes. Az árak nem olcsók,igaz a hozzávalók nem mindegyikét lehet a helyi piacon megvenni. Az, hogy nincs ami szerepel az étel és itallapon,az a no comment kategória!
Végül a gasztro élmény,mint olyan,az egszer ki lehet sőt ki is kell próbálni ! Szint. Tény,hogy alaposan jóllaktunk,és gazdagabbak lettünk egy kulináris kuriózum élményével. Ennyi pénzt ez megért.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 8/10 pont
Kashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Külső képKashmir Indiai Étterem Debrecen - MosdóKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - EgyébKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Belső

Kashmir Indiai Étterem további értékelései

2023.01.29egyedül
Jó hangulat, nagyszerű ételek, udvarias gyors kiszolgálás, remek ízélmények viszonylag olcsó ételek italok, kedves pincérek, szóval itt minden megtalálható ami szem szájnak ingere
2019.08.18gyerekekkel
A debreceni Kashmir étterem rég célba volt véve. Egy ízben már jártunk is ott az evés szándékával, de tele volt a hely. Ebből okulva, midőn a társaságunk két ötödét felvettük a debreceni reptéren, odatelefonáltam és foglaltam asztalt. Az abroszt helyettesítő papíralátét szerint igen sokan írtak...
2019.01.29családjával
Igazán különleges távol keleti ízvilággal rendelkező ételeket tálalnak fel. Több alkalommal jártunk már itt, és még sokszor fogunk betérni mert az ételek minősége kifogástalan. Mivel mindent frissen készítenek el, ezért sajnos sokat kell várni az elkészülésükre. Viszont megéri várni. Imádjuk az...