Sok oxigén és még több adrenalin

Oxygen Adrenalin Park GyöngyösOxygen Adrenalin Park Gyöngyös a térképen

Kihagyhatatlan 2021. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. február 20.
Évek óta nyaralunk a Sástó Kempingben, illetve a hotelben, de ez volt az első alkalom, hogy a közeli kalandparkba is ellátogattunk. A lenti állomásról, a tábor közeléből indultunk libegővel, majd felérve először mentünk a bobbal két kört. Ezután még körbejártuk az egész parkot, a függőhíd és a vizes pálya, a tutaj is nagyon tetszett. Elég tágas a park, nem alakult ki sehol tömeg, kivéve a bob jegypénztárát.
A bejáratnál lévő büfében kávéztUnk is.
A hadászat iránt érdeklődőknek bizonyára izgalmasak a tankok és a harci járművek. A gyerekeknek volt még kisvonat és quad is.
Ez az a hely, amit szerintem a gyerekek és a felnőttek is egyaránt élvezetesnek, érdekesnek találnak.
Mivel nagyon meleg volt, így pár óra után elindultunk vissza a szállásunk felé. Elhaladtunk a több szintes parkoló mellett, ami már eléggé megtelt kora délutánra.
Lefelé egy óriási kerülővel, Mátrafüred érintésével (az Akadémiai Üdülőig sikerült letérni) értünk haza, de igazából nem volt rossz az erdőben túrázni, csak nem pont erre készültünk. Utólag nem bántuk, de azért jó lett volna, ha több/egyértelműbb jelzéseket találunk. (ez szerintem nem a park feladata, meg persze mi is elbénáztuk).
Oxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - EgyébOxygen Adrenalin Park Gyöngyös - Egyéb

Oxygen Adrenalin Park további értékelései

2022.08.21gyerekekkel
Kihagyhatatlan
A park közelében volt a szállásunk, így nem volt kérdés, hogy ellátogatunk ide. Pár évvel ezelőtt már jártunk itt, most viszont kisgyerekekkel és barátokkal érkeztünk. Picit más volt a működése, mint anno... gondolok itt a Kőpengőre. Jó megoldás! Megnéztük miket szeretnénk kipróbálni, majd...
2021.08.04gyerekekkel
Néha csk úgy sétálni is fel szoktunk ide jönni, de most az unokámmal indultunk neki. A kőpengő, mint fizetőeszköz nem olcsó, és van egy visszaválthatatlan tulajdonsága is, így, amit megváltott az ember, azt érdemes eldorbézolni, különben kidobott pénz. Nekem kedvencem a nagyon kis vonat, amiben...
2019.05.27gyerekekkel
Kihagyhatatlan
A gyereknapot töltöttük az Oxygen Adrenalin Parkban immár sokadszor. Nagyon jól éreztük magunkat, tágas park sok élményelemmel. Bob, függőhíd, ugrálóvár, quad, canopy, tavacska, kisvasút, jet-ski gyerekeknek, kalandpark kicsiknek és nagyoknak különböző nehézségi fokozatokkal, mini vasút, stb......