Jó hely

Nr.8. Étterem HajdúszoboszlóNr.8. Étterem Hajdúszoboszló a térképen

2022. februárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2022. december 20.
A Nr. 8. nevű bisztró üde színfolt a hajdúszoboszlói vendéglátás kissé egyhangú palettáján. A beltér modern, de nem szembántó, a bejáratnál jó állapotban levő hordók, a hely külső megjelenése a pubokat idézi valamelyest. Szinte egész falnyi ablakok biztosítják a fényt a terem nagy részében, hangulatos a fából ácsolt tetőszerkezet és az azt tartó faoszlop-rendszer.
A dicséretesen összefogott, átgondolt étlap gerincét a nemzetközi és a magyar konyha népszerű fogásai képezik.
Az árak magasabbak a helyben megszokottaknál, de értékarányosak.
Két fogást rendeltem, édesburgonyával készült fish and chipset, valamint sajttortát. A mirelit édesburgonyát megfelelően sütötték meg, a hal nem volt katartikus, de nagyjából hozta azt, amit elvártunk tőle. Korrekt volt a kompozíció mellé adott zöldborsópüré. Ízre is igen jó élményt nyújtott az inkább dekorációs funkciót ellátó két szem hámozott, enyhén hőkezelt koktélparadicsom. Maga a sajttorta sütve készült, ízre-állagra nem adott többet az otthon készített amatőr variánsoknál. Szép és ízletes volt a dekoráció, a házias jellegű sárgabarack és áfonyalekvár.
Nr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - EgyébNr.8. Étterem Hajdúszoboszló - Egyéb

Nr.8. Étterem további értékelései

2022.11.06gyerekekkel
Itt ettünk a legszínvonalasabb helyen Hajdúszoboszlón véleményem szerint. Ugyanakkor ez volt a legdrágább étkezésünk a városban, pedig jártunk még pár másik helyen is. Cserébe valóban finom ételeket kaptunk , tiszta, kulturált, igényesen kialakított, modern, XXI. századi környezetben. A...
2019.08.05családjával
Csak egy kávéra, kapuccsinóra tértünk be a családdal. A rendelést azonnal felvették és pár perc után már meg is kaptuk. Minden finom volt. A klubkártyámra a húsz százalék kedvezményt megkaptam. Ami meglepő, hogy bankkártyával nem tudtam fizetni, csak készpénzes fizetésre volt lehetőségem....
2017.04.10a párjával
A hotel vendégei voltunk csak ebéd szolgáltatás nélkül. Egy nagy városi séta után igy bementünk és leültünk ebédelni. Az árak nem voltak vészesek, voltak ételkülönlegességek is. Kicsit sokat vártunk az ételre, de nagyon finom és puha volt, nem kisadagokat szolgálnak fel, hanem jó kiadós adagokat....
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón