Vacsora a corvinában

Corvina Szálloda Étterem MosonmagyaróvárCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár a térképen

Átlagos 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 7.
A párommal voltunk ott vacsorázni. Az étel finom volt, bőséges és az ára is jó. A kiszolgálás viszont egy kicsit hervasztó volt. Nem csinált a fiatalember semmi bajt, nem okozott úgy problémát, csak Hát elég savanyúnak mondanám a kollégáival együtt. Konkrétan azt láttam az arcukon Hogy mi a fenének jöttünk mi ide.
Nos kérem nem muszáj oda mennünk, hagyhatom én a pénzemet máshol is.
És ezt nem részletezném Ki, De a pincérek jobban odafigyelhetnének az öltözködésükre, mert olyat láttam amit nem szerettem volna.
Köszönöm szépen.

Corvina Szálloda Étterem további értékelései

2023.10.02barátokkal
Azt erősen kétlem, hogy ez lenne Mosonmagyaróvár legjobb étterme, márpedig ebben a szerepben tetszeleg itt. Úgy jutottunk ide, hogy megnéztem, hogy az ittjartam szerint melyik a városban a legjobb. Nincs valami szép helyen, egy forgalmas főút mentén, egy lakótelep tövében és egy SPAR mellett. Van...
2023.03.21a párjával
OLvastam a véleményeket, igaz több évesek, de én most csak jót tudok írni. 2 reggelit és 2 vacsorát fogyasztottunk itt el. A reggeli svédasztalos, bő választékkal, egyedül talán ami még lehetne az joghurt vagy kefír. Amint elfogy valami rögtön feltöltik. Vacsoráknál rugalmassak, a köret...
2016.05.18a párjával
Az M1 autópálya mellett nem nagyon tudok olyan éttermet ahova szívesen betérnék ebédelni. Éhesek voltunk, véletlenül tévedtünk ide. A szállás körülményeket nem ismerem, de az étteremmel megvoltunk elégedve. Klasszikus berendezés, talán ráférne egy kis csinosítás, (most olvasom az áprilisi...