Középvonalas hely jó kiszolgálással

Széchenyi étterem NyíregyházaSzéchenyi étterem Nyíregyháza a térképen

2015. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. április 2.
Legutóbbi keletmagyarországi gasztro-turnénk alkalmával egyikünk azt mondja: „ nem eszünk már egy haltepertőt?”. Nosza, beírtuk a keresőbe hogy „haltepertő Nyíregyháza”. A keresés egy éttermet adott ki, a Széchenyit.
Igaz, hogy ebéd után voltunk és vacsora előtt, de hát nem járunk mi minden nap az ország e szögletében, így beültünk, kikértünk a haltepertőt, mellé tiszainak mondott harcsát roston sült zöldségekkel. A haltepertő finom volt, sok pirított hagymával hozták ki, azt is szerettük, a harcsa inkább fagyasztott nílusi süllőnek tűnt, de nem volt hűtőíze, amit értékeltünk. Mellette a roston sült zöldségeket inkább neveztem volna ratatouille-nak, hiszen volt benne mediterrán fűszer, padlizsán, cukkini, paradicsom paprika, hagyma s nem sütötték, hanem párolták. Összességében ez sem volt rossz. Az egység III osztályú, a beltér kissé kopott, a kiszolgálás kedves. Kértem egy pálinkáét, mondja a pultos, hogy azt még nem ajánlja mert nem hideg, felvilágosítottam, ne is legyen az, mert a pálinkát szobahőmérsékleten fogyasztják. Ez újdonság volt a felszolgálónak, ő ahhoz szokott, hogy a vendégek elvárják a behűtött pálinkát.
Jól éreztük magunkat a Széchenyi étteremben, azt kaptuk, amit vártunk.
Széchenyi étterem Nyíregyháza - Étel/italSzéchenyi étterem Nyíregyháza - Étel/italSzéchenyi étterem Nyíregyháza - Külső kép

Széchenyi étterem további értékelései

2023.10.30gyerekekkel
Vasárnap délután tértünk be a helyre, utazás közben édesanyám akarta meghívni ebédelni fiát és két unokáját. Nem tudtam hova menjünk, így hát interneten kerestem gyorsan egy helyet. A pincér kedves volt és gyorsan hozta a megrendelést. Ezzel sajnos kimerülnek a pozitívumok! Mindhárom (férfi,...
2020.08.31a párjával
Szörnyű hely, b.nkó személyzet, minősíthetetlen étel. Az étlapon lévő ételek nem rendelhetők. Nem hozzák ki, amit kértem. A húst és a levesüket arany áron adják, minden drága. Nyíregyházi lakos vagyok, többször is benéztem ide. Eddig egyetlen eset sem történt velem, amikor ne kellett volna...
2016.08.23gyerekekkel
Helyiek ajánlották az éttermet, de nem csalódtunk! Eleve kevés helyen lehet cipóban tálalt hagymalevest kapni, de az itteni, medvehagymás felülmúlta az eddig bárhol másutt fogyasztottat! S hogy még arra is ügyelnek, hogy csak az asztalnál kerüljön a leves a cipóba, hogy ne ázzon el - ez már...
Hunguest Hotel Sóstó Nyíregyháza - Sóstó - All inclusive
All inclusive
2024.12.15-ig
Hunguest Hotel Sóstó Nyíregyháza - Sóstó
121.800 Ft / 2 fő / 2 éj-től all inclusive ellátással
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére