Pocsék kiszolgálás

Kilátó Étterem PécsKilátó Étterem Pécs a térképen

Szörnyű 2017. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 19.
Az étterem ablakai régen nem voltak takarítva, el van hanyagolva!
Én menyasszonyommal es családjával (szülei és bátyja) voltunk az étteremben. Több mint 250km utaztunk hogy megcsodájuk a kilátóbol Pécs és környékét, és jól esett volna egy finom ebéd utáána!
Az étteremben minden asztalnál 4 szék volt, ahól nem azok már foglaltak voltak. Így kértem az egyik felszolgálót, hogy nem-e hozna egy 5dik széket, aki szó nélkül ott hagyott. Rá nem sokára jött egy másik felszolgáló akit újra megkértem, hogy nem-e hozna egy 5dik széket. Ő már segítőkészebb volt és hozott is egy széket!
10 perc várakozás után jöttek felvenni a rendelésünket, majd kb 40-45perc várakozás után, kezdték felszolgálni a rendelt ételeket!
Párom édesapja babgulyást rendelt, ami a felszolgáló ügyetlensége miatt az ölében kötött ki! A FÓRRÓ BABGULYÁS leves!!!!
Mondtam a felszolgáló srácnak, hogy gyorsan hozzon már valami konyharuhát vagy valamit amivel le lehetne törölni a levest leendő apósomról! El is ment a srác, de több perc várakozás után nem ért vissza a kért konyharuhával.
Ekkor gondoltam úgy, hogy akkor megyek én és majd kérek valaki mástól a felszolgálók közül. A pultán a felszolgáló srác beszélgetett a kolleganőjével és persze a konyharuha sehól nem volt!
Ekkor "borúlt" el az agyam!!!
Rögtön kértem a panaszkönyvet, mert ezt már igen csak abszurdnak találtam!
Az üzletvezető pár perc múlva felháborodva került elő, hogy szerinte nem a panaszkönyvbe irkálás a módja ennek a problémának az elintézésésre.
Majd miután látta, hogy hajthatatlan vagyok igy otthagyott majd késöbb már nyugottabb hangnemben felajnalotta, hogy kifizeti a tisztíttatás költségét. Nem éltem a lehetőséggel es befelyeztem a panaszkönyvbe való írást! Ekkor már ingyen elhozhattuk volna az álltalunk rendlet ételeket, és többször is elnézést és bocsánatott kért a kellemetlenségért!
Nem fogadtam el az ingyen ételt, majd miután az üzletvezető alírta a panaszkönyvet, elhagytuk az éttermet!
Amit még sérelmezek az az hogy a felszolgáló srác egyszer sem kért se elnézést se bocsánatott tölünk, hanem csak az üzletvezető!

Én nagyot csalódtam a helyben!!!!
Tisztaság:Gyenge

Kilátó Étterem további értékelései

2024.03.19gyerekekkel
A fiammal 1 napos kirándulásra lementünk Pécsre. Tv torony kilátását megcsodáltuk és utána az étterembe ebédelni szerettünk volna. 15 perc várakozás után feláltunk, mert 1 felszolgáló sem jött oda az asztalunkhoz. 3 felszolgáló is elment az asztalunk mellett, de egyik se kérdezte meg, hogy mit...
2022.08.25a párjával
Párommal mentünk vacsorázni az étterembe,ha lehet annak nevezni.Az ablako és az asztalok egyaránt koszosak voltak.Félórai várakozás után felálltunk és eljöttünk.A pincér többször elment mellettünk,de azt se mondta,hogy jónapot. Aszemélyzet arcára rá volt írva,(na már megint bejött valaki!!)...
2022.08.22a párjával
Nagyon csalódót voltam.Ennyire lepukkant,igénytelen helyre már nagyon régen sikerült betérnem.Az ott dolgozok közönye,felháborodása (hogy mert ez idejönni,már megint dolgoznom kéne) kézzel fogható volt. A szomszéd asztalnál az ifjú hölgy hangosan hallgatta a tuc-tuc zenéjét miközben a konyhás...