kition étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg kition értékeléseit!

Olvasd el kition étterem értékeléseit!

kition értékelései

Átlagos kínai a belvárosi piacon -

Pekingi Kínai Gyorsbüfé (Belvárosi Piac) Budapest

2017. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. május 23.
Egy hétköznap délután a déli csúcs után tértünk be a belvárosi piacra, és miután a jó nevű gasztro éttermek is csak drága rántott húsféléket kínáltak , itt kötöttünk ki. Átlagos kínai gyors étterem, nem túl nagy kínálattal, a szokásos leves mellett a kacsa máj mellett döntöttem, feleségem sült padlizsánt választott.
Nagyobb a híre -

Harrer Cukrászda Sopron

2016. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. május 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy szombati délután kerestük fel a cukrászdát soproni pihenésünk idején, a honlapot sok jót olvastunk róla. Ha kifejezetten nem keressük, valószínűleg soha nem térünk be, egy üzletház udvarán van elég hátul. Valószínűleg rosszkor érkeztünk, mert eléggé lefogyott a választék, a kiszolgálók is elég fáradtak és unottak voltak.
Pompás olaszrizling -

Pólya Pincészet Villány

Értékelt: 2017. május 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Amikor leparkoltunk Villány főutcáján, rögtön feltűnt a borozó, részben a szép terítővel díszített asztalával, részben a kiszolgáló barátságos invitálásával. Harkány és Villány környékén a mediterrán vendégszeretet az uralkodó, mindenki kedves és mosolyog, ez a borozó ezen is túltett. Kedvesen végigkóstoltatták velünk a borokat, be is vásároltunk rendesen.
Kedveszményes borok szép helyen -

Riczu-Stier Gasztropince Villány

Értékelt: 2017. május 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Villányi kirándulásunk alkalmából jártunk a borozóban, tőle nem messze parkoltunk le Villány főutcáján. Más borozóktól eltérően itt nemcsak a kimért,műanyag palackos bor kapható kedvezményes áron, hanem többféle üveges bor - rozé, fehérbor, habzó bor - is, a kiszolgálás kedves.
Kellemes cukrászda a központban -

City Café Siklós Siklós

Értékelt: 2017. május 7. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Amikor Siklóson jártunk, és megnéztük a várat, lesétáltunk a városba fagylaltozni. A város központjában található ez a kávézó-cukrászda, szép környezetben, itt kaptunk fagylaltot. A kiszolgálás udvarias, a fagylalt finom, a választék kielégítő, 8-10 féle fagyinál többre valószínűleg nincs is igény. Az ár nagyon baráti, 190 Ft egy hatalmas, talán 6 dkg-os gombóc.
Jó kis fagylaltozó -

Ciao-ciao Cukrászda Harkány

Értékelt: 2017. május 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A főúton található a cukrászda Harkány közepén, így akkor is belebotlottunk volna, ha a honlapon nem olvasok róla. Széles választék, vagy 16 féle fagyi, hatalmas adagok, ha nincs is egészen 10 dkg egy gombóc, akkor is szép adag 200 Ft-ért. Kedves mosolygós fiatal lány szolgált ki, a fagyi - fekete erdő, eper, gránátalma - minősége jó.
Értékelt: 2017. május 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A honlapon olvasva jött az ötlet a kipróbálására harkányi pihenésünk alkalmából, amikor erre sétáltunk, rögtön betértünk. Először csak fagyit vettünk, majd a süteményeket meglátva vettünk elvitelre két sütit. Cukormentes sütemények is vannak, a választék ötletes, nemcsak a jól bevárt csokitorta félék vannak.
Ötletes fastfood -

Mamma Sferico Budapest

2017. áprilisban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. április 27. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A lakásunk alatt nyílt az ételbár, nyitás után ingyenes kóstolókkal hívták fel magukra a figyelmet. Miután nem vagyok nagy híve a tészta ételeknek, eltelt pár hónap, mire egy komplett adag erejéig kipróbáltam. Lazacos spagetti gombócot választottam francia sajtmártással, egyébként mintegy 5 ízben, 7-8 féle mártással kaphatók a gombócok, az 5 gombócos adag 1090, a 7 gombócos adag 1.
2017. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. április 27. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Már többször elsétáltunk az ételbár előtt, mire úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk. Az ételbár honlapja szerint a főzelék igazi hungaricum, és valóban kevés nemzet teszi tönkre az egészséges zöldségeket vastag rántással. Ez a hely is kiváló példa arra, hogy olcsó adalékanyagokkal hogyan lehet sűríteni a főzelékeket.
2017. áprilisban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. április 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A közelben járva a napokban ide tértem be ebédidőben egy könnyű ebédre. A 60 féle palacsinta mellett két féle levesből is lehet választani, én a tárkonyos raguleves mellett döntöttem. A leves már csészébe ki volt porciózva, utána ment a mikróba. A palacsintát is a korábban kisütött palacsinta töltésével és mikrózásával készítik, ami sokat ront az egyébként finom ételek értékéből.