kition étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg kition értékeléseit!

Olvasd el kition étterem értékeléseit!

kition értékelései

Jó kis piaci kifőzde -

Boszorkány Tanya Budapest

2017. márciusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. március 22.
Számos alkalommal vásároltunk elvitelre ennél a piai kifőzdénél a Pestlőrinci piacon, főleg szombati napokon. A választék főleg átlagos magyaros ételek, rántott húsok, pörköltfélék, pár sült hús. Egy főétel ára körettel 1. 000 Ft körül van, ami elég normális adag, a minőség nem kiemelkedő, de jó átlagos. Időnként vadpörkölt vagy harcsapaprikás is kapható, ez már 1.
Modern görög étterem -

Mazi Greek Kitchen Budapest

2017. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. március 10. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Véletlenül fedeztük fel az Alkotmány utcában járva, hogy új görög étterem nyílt ( 2016. nyarán ) . Miután nagyon szeretjük a görög konyhát, rögtön kipróbáltuk. A berendezés és a megjelenés a ma divatos minimál stílust képviseli, nem mondaná meg az ember, hogy görög étteremben van. A vendégszeretet az Görögországot idézi, rendkívül figyelmes és udvarias a kiszolgálás.
Értékelt: 2017. március 2. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Számtalanszor elsétáltunk a söröző előtt, mire a napokban kipróbáltuk egy sörözés erejéig. Nemrég még Magyar csárdaként működött a hely, most angolos pubbá lett átalakítva. Ami maradt az a gulyásleveses paprikás csirkés turista menü. Főleg angol sörök vannak, de azért bővebb a sörválaszték, magyar IPA is kapható nem túl olcsón.
2017. februárban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. február 26. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Péntek délután egy sajtos, pirított hagymás hot dog erejéig kipróbáltam a büfét. A szomszédos Kolbice előtt egy lélek sem volt, itt többen is várakoztak. A megjelenés valóban retro, a kínálat is az, lángos, régi időket idéző hot dog, olcsó virslivel. A hot dog nem volt rossz, de különösebben jó sem, a kiszolgálás személytelen, várakozás közben az alkalmazottak egymás közötti zsörtölődését lehetett hallani.
Csak az árak lennének alacsonyabbak -

Costa Coffee Kálvin Budapest

Értékelt: 2017. február 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egyik este tértünk be egy forró csoki erejéig, már sokszor elsétáltunk előtte a nyitás óta, de nem vagyunk nagy kávézók. A forgalom már nem volt túl nagy, a kiszolgálás informatív és kedves volt, egy elegáns étterem színvonalán mozgott. A hely hangulatos, tiszta, rendezett. A törökméz ízű és a fekete erdő forró csoki tényleg nagyon finom és különleges , különlegesebb mint más neves kávézókban.
Átmenet a menza és az étterem között -

Bőségtál Étkezde Budapest

Értékelt: 2017. február 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Hold utcai piacon akartunk ebédelni, körbesétálva felső szintet végül itt kötöttünk ki. Önkiszolgáló jellegű hely, mint a többi,talán az ebédidős csúcs utáni időszak miatt a kiszolgálás nagyon szívélyes és kedves volt. A választék tekintélyes, az ételek is finomak lettek volna melegen. A csülkös bableves is éppen ehetően langyos volt, a második fogást mikrózták, de mire ettük volna eléggé kihűlt.
Értékelt: 2017. február 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A honlapon olvasva jött az ötlet a cukrászda kipróbálására, korábban már többször elsétáltam előtte. Legnagyobb meglepetésemre a hideg februári napon is volt fagylalt, ráadásul szép nagy választékban. 3 cukormentes változat is volt, én a pisztácia és a vörös boros málna mellett döntöttem. A két gombóc , amit úgy kennek fel, hatalmas adag volt, a borsos árat ez elviselhetővé teszi.
Helyén kell kezelni -

Bádog Gundel Budapest

2017. februárban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. február 13. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Annyi rossz kritikát olvastam a helyről,hogy felkeltette az érdeklődésemet, és amikor a közelben jártam, elmentem kipróbálni. A hely egy átlagos piaci kifőzde, talán szándékosan is árasztja a lepukkadt fílinget, maga a piac és egész Pestújhely 30-40 évvel ezelőtti hangulatot áraszt. Nyilván nem a magyar gasztronómia élvonala, a felfokozott média érdeklődés és a Gasztroangyalban történt sztárolás is érthetetlen.
Degeszre ettük magunkat -

Degesz Csárda Budapest

2017. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. január 28. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szinte véletlenül fedeztük fel az éttermet a Nemes utcán autózva. Először csak egy desszertre mentünk be, és a kellemes tapasztalatok alapján pár nap múlva itt vacsoráztunk. A kiválasztott ételek mindegyike remekül sikerült, a csülkös bableves, a Degesz húsleves, a Kárpáti módra készült fogas filé, a fitness saláta is finom volt.
Finom falatok, igénytelen környezet -

Tonett Étterem és Pizzéria Budapest

2017. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. január 21. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Többször elmentünk már az étterem előtt, de csak az itt olvasott vélemények hatására próbáltuk ki. A megközelítés sem volt egyszerű, mert a bejárat előtt lefagyott, takarítatlan havon kellett átcsúszkálni. A berendezés a 80-as éveket idézi, valakinek lehet , hogy tetszik, nekünk nagyon nem jött be.