Legjobb

Fasor Étterem SzegedFasor Étterem Szeged a térképen

Kiváló 2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. december 11.
Gyermek korom ota a legjobb etterem. Itt meg sosem csalodtam.
Mar alig varom,hogy ott egyek valami finomat. hmmm (gongyolt pulyka,pacal,brassoi....)
Eddig barkit elvittem ,mindenki meg volt elegedve. Kedvesek a pincerek,gyors a kiszolgalas
Rendelni is szoktunk ott is priman mukodik minden. De legfobb vonzereje nekem az etelek igazan finom ize.

Fasor Étterem további értékelései

2023.01.11egyedül
Az első látásra megállapítható a beltér és az étlap alapján, hogy a hely a nyolcvanas-kilencvenes évek fősodrához tartozik, mely irányzat ma is domináns országos szinten a vendéglátásban. Közel húsz éve jártam ott, ugyanazt képviselte filozófiában, megközelítésben, mint most, legfeljebb a kínálat...
2022.08.13családjával
Nem most jártunk itt először, idén júliusban jártunk ott, szülinapot ünnepelni. A teraszon kaptunk helyet (ami egyébként nagyon hangulatos), de csöppet sem bántuk, a nagy melegben jólesett a teraszon üldögélni. A pincér mindenben képben volt, segítőkész volt. 6-an voltunk ott, rendeltünk 2*2...
2019.11.05családjával
Lányom szülinapját ünnepeltük ott, hatan. Bár hat személyre volt terítve, a poharak közé s pincér alig tudott lerakni 1 db 2 személyes tálat, a többiek, pacalt-galuskával, pacalt-krumplival. halat, illetve frissen sültet ettek. (el sem tudom képzeni, h hova rakott volna le 3 db kétszemélyes...