Jó hangulatú pub, finom ételekkel

John Bull Pub SzegedJohn Bull Pub Szeged a térképen

Kiváló 2015. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. október 14.
Már többször jártam az étteremben, szeretem a hangulatát, főleg ha sikerül azokhoz az asztalokhoz foglalni, melyek a szélén vannak és kicsit szeparáltabbak. Mindig olajozottan történik minden, sohasem kellett sokat várni, és jó alapanyagokból, finoman elkészített ételeket kaptunk mindig. Ez az a hely, ahol az ember mer steaket is rendelni.Az adagok mennyiségével is elégedett vagyok. Ami kicsit visszatetsző volt a legutóbbi két alkalommal, a stílus, ahogy például az ember tudtára adják, hogy foglalás nélkül péntek este nincs hely. Alapjáraton profi gyors és gördülékeny a kiszolgálás,kár hogy egy-egy hetyke vagy flegma megnyilvánulás ront ezen. Nem olcsó a hely, de ez érthető is, mert jó alapanyagokból dolgoznak.Legutóbb Big Ben steaket előtte libamájat ettem, mindkettő kitűnő volt. A pub hangulathoz hozzájárul a zene, a hangulatos berendezés és a szinte minden falon megtalálható / nekem ez már sok is / hatalmas tévé sportközvetítéssel. Mindenképpen érdemes foglalni, ha este vagy hétvégén szeretnénk menni.
John Bull Pub Szeged - Étel/italJohn Bull Pub Szeged - BelsőJohn Bull Pub Szeged - Étel/italJohn Bull Pub Szeged - Étel/ital

John Bull Pub további értékelései

2019.12.18kollégákkal
Céges évzáró vacsora keretében látogattunk a JBP-ba. Előző munkanap leadtuk a rendeléseket - így ki-ki a la carte választhatott. A hely nagyon belvárosi, nagyon fölkapott (nem véletlen). A pincérek szimpatikusak, talpraesettek, nagyon ügyesek voltak. Amikor kellett, akkor mindig ott voltak,...
2019.01.06barátokkal
Váratlanul alakult, hogy a bull-ba megyünk. telefonon foglaltunk helyet, sikerült egyeztetni, mert sokan voltak. Az étlap jó - leírja mit tartalmaznak a fantázianevek. Drága, de nagyon ízletes és ötletes ételeket ettünk. A kiszolgálás gyors, nem tolakodó. A Tv-ket én minden étteremben...
2016.05.06barátokkal
Meglepetést vacsorát szerveztünk az egyik kedves barátunknak a John Bull Pub teraszán.A hely kiváló adottságokkal rendelkezik bármilyen alkalomra is foglal asztalt az ember.Mi 8 fővel voltunk különböző kérésekkel fordultunk a felszolgálókhoz, azonnal és nagyon készségesen segítettek az étel és...