csak ajánlani tudom....

John Bull Pub SzegedJohn Bull Pub Szeged a térképen

Kiváló 2014. májusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2014. július 22.
Gyors és udvarias kiszolgálásban volt részünk, pedig az étterem tele volt. Több extra kívánságunk, kérésünk is volt, probléma és nem tetsző arc kifejezés nélkül teljesítették. Külön figyelmet fordítottak arra, hogy mindig legyen mit innunk és az üres tányérok időbe le legyenek szedve.
Az ételek látványosak, finomak voltak, gazdag ízvilággal bírtak.
Csak ajánlani tudom mindenkinek, ha egy kellemes vacsorát vagy ebédet szeretne eltölteni.

John Bull Pub további értékelései

2019.12.18kollégákkal
Céges évzáró vacsora keretében látogattunk a JBP-ba. Előző munkanap leadtuk a rendeléseket - így ki-ki a la carte választhatott. A hely nagyon belvárosi, nagyon fölkapott (nem véletlen). A pincérek szimpatikusak, talpraesettek, nagyon ügyesek voltak. Amikor kellett, akkor mindig ott voltak,...
2019.01.06barátokkal
Váratlanul alakult, hogy a bull-ba megyünk. telefonon foglaltunk helyet, sikerült egyeztetni, mert sokan voltak. Az étlap jó - leírja mit tartalmaznak a fantázianevek. Drága, de nagyon ízletes és ötletes ételeket ettünk. A kiszolgálás gyors, nem tolakodó. A Tv-ket én minden étteremben...
2016.05.06barátokkal
Meglepetést vacsorát szerveztünk az egyik kedves barátunknak a John Bull Pub teraszán.A hely kiváló adottságokkal rendelkezik bármilyen alkalomra is foglal asztalt az ember.Mi 8 fővel voltunk különböző kérésekkel fordultunk a felszolgálókhoz, azonnal és nagyon készségesen segítettek az étel és...