Szép külcsín kevés belbecs!

Menü Étterem & Kávézó SzegedMenü Étterem & Kávézó Szeged a térképen

Szörnyű 2014. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. június 8.
Több személyes ebédre foglaltunk helyet. Felsoroljuk a hiányosságokat:
1. Odaérkezésünkkor kezdtek el teríteni (du. 15. 30 órakor).
2. Terítéknél nem volt szalvéta. Külön kérésre hoztak ki, de keveset.
3. Az ital és egyéb rendelések kihozatala pontatlan volt és sokáig tartott. (ennek oka a kevés pincér, meg a figyelmetlenség volt, ha a pincér nem tudja memorizálni a megrendelést akkor vesse papírra!)
4. A kétszemélyes tálakon a húsok és a köret hideg volt, pedig frissensültekről volt szó.
5. A tálakon nem volt kiszedő kanál.
6. 6 személyhez akart tenni a pincér 1 db 2 személyes tálat. (Szerintem nem a vendégtől kell megkérdezni, hogy hova tegye a tálakat és milyen elosztásban.)
6. A palacsinta sületlen, a töltelék ízetlen, a csokiöntet és a karamellöntet vízzel hígított volt és hideg.
7. A kihozott étel mellé evőeszközt nem hoztak ki. Pld. palacsinta mellé villát csak kérésre.

Adtunk egy újabb esélyt a vendéglőnek, mert a hely nagyon hangulatos. Kisebb társasággal mentünk el. Nem foglaltunk előre helyett, de nem voltak sokan.
Újabb hiányosságok történtek:
1. Kihozott tányéron a rászáradt ételmaradékot az egyik vendégem vette észre és letörölgette.
2. Több étel, ital rendelésnél a válasz azt volt, hogy elfogyott. (pld. somlói galuskát előre kell rendelni, egyébként az étlapon fent szerepel)
3. Egyik vendég sült burgonyát rendelt köretnek. A kihozott étel hideg volt, szottyos és túlsütött. A pincérhölgynek jeleztem, a válasz 'azért mert nem fagyasztott burgonyából készült, hanem friss burgonyából". A szakács nem értett az elkészítési módhoz. Friss burgonyából még finomabb köretet lehet készíteni, mint fagyasztottból.
4. Rendeltünk még ásványvizet, valamint palacsintát. Mindkét tételt elfelejtette a pincérnő, de az étterem ajtajában álltak és trécseltek. Hosszú várakozás után szóvá tettük a másik pincérhölgynek és a vendégem lemondta a palacsintát.
Kértük a számlát, de arra is sokat kellett várni.
Ezek után már nem is csodálkoztunk azon, hogy az a pincérhölgy aki felvette a rendelésünket, távozásunkig kis sem jött.
Véleményem szerint a felszolgálásban, illetve az ételek elkészítésében rengeteg hiányosság van. Nem igazán ajánlom ezt a vendéglőt.

Menü Étterem & Kávézó további értékelései

2017.11.03kollégákkal
Többször jártam,jártunk ebben az étteremben nagyon vegyes érzésekkel távozva...Volt olyan,amikor kiváló értékelést adtam volna mindenre.A személyzetre,az ételek mennyiségére,és minőségére egyaránt.Aztán volt,mikor csoporttal mentünk,jó előre bejelentve,de a csoport felének sem jutott megfelelő...
2017.08.30a párjával
Baráti ajánlás után jöttünk ebbe az étterembe,de kár volt.A pincérnek fogalma sincs az ételek hogyan készülnek.Ez még nem is probléma,de az adagok olyan kicsik,hogy nem igazán laktunk jól.Egy 10 fős rendezvény volt,emiatt várnunk is kellett.10 főnél úszik a konyha!Ez mindent elárul.A pincérek sem...
2017.06.02a párjával
A környék még mindig csodás. Sajnos a minőség sokat romlott az étterembe. Lehet hogy a másik szakács van, vagy csak az üzletpolitika változott ,sajnos ezt nem tudom.De az ételek mennyisége csökkent és a frissesség is.A levesben a zöldség,répa fás,keserű ízű elrághatatlan.A tészta délben már...