Első ebédmenü Szolnokon

Dreher Étterem Söröző SzolnokDreher Étterem Söröző Szolnok a térképen

2015. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 28.
Szolnokon munkaügyben töltöttünk el több napot, s mivel az időnk napközben emiatt igencsak szűkös, ebédre általában menüt szoktunk enni valamelyik közeli helyen. A helyi kollégák a Drehert ajánlották leginkább, ami rövid sétányi távolságra esett tőlünk, így az első ebédet itt ettük.
Minden nap 1 leves + 3 féle főételből álló, 2 vagy 3 fogásos menüből lehet választani, mindezt 930 Ft-ért (ugyanezt lehet kiszállítással is kérni). A daragaluska leves után a füstölt sajttal töltött pulykamell, zöldborsós sertésszelet tésztával, illetve kínai jércemell kínáltaból mi az első mellett szavaztunk. Valószínűleg a többi vendég körében is ez lehetett a legnépszerűbb fogás, mert 1 óra magasságában már az eredeti zöldséges rizs köret helyett sült krumplit tudtak hozni, viszont járt a menühöz házi káposzta saláta is, ami nagyon finom, fokhagymás volt. A leves és a főétel is hatalmas adag. A leves tűzforró volt, alig bírtuk enni és elég jól volt fűszerezve, nem csak amolyan vízízű vacak volt.
A hús is frissen sült, az is forrón érkezett, és menühöz képest hatalmas szelet volt, eltakarva az ugyancsak nem kevés sült krumplit, ami mirelitnek tűnt.
Minden asztalra odakészítettek egy kancsó vizet poharakkal együtt, ez is tetszett.
Összességében egy egyszerű, ám szimpatikus és korrekt hely, ahol gyorsan lehet enni és pukkadásig jól is lakik az ember.
A készpénz mellett kártyával és Erzsébet utalvánnyal is lehet fizetni.
Dreher Étterem Söröző Szolnok - BelsőDreher Étterem Söröző Szolnok - EgyébDreher Étterem Söröző Szolnok - Étel/italDreher Étterem Söröző Szolnok - BelsőDreher Étterem Söröző Szolnok - BelsőDreher Étterem Söröző Szolnok - Étel/italDreher Étterem Söröző Szolnok - Étel/italDreher Étterem Söröző Szolnok - BelsőDreher Étterem Söröző Szolnok - Külső képDreher Étterem Söröző Szolnok - Külső kép

Dreher Étterem Söröző további értékelései

2022.11.26egyedül
Szolnokon sétálván felmerült, hogy valahol tán ennék is valamit... a délidőt átsétáltam, találtam is nyitott, de inkább bezárt éttermeket, volt ami nem vonzott túlságosan, de már benne járván a délutánban csak egyre többször jut az ember eszébe a hasa is. A halászcsárda zárva a hídnál. Pedig azt...
2022.06.04barátokkal
Baráti társasággal, haza úton tértünk be az étterembe. Elő kiválasztott hely volt. lehetne saját parkolója! A hely barátságos. A személyzet gyors, kedves. menü is választható lett volna, de mi étlapról kértünk. Rendkívül gyorsan jött az ebéd. Kicsit furcsálltuk is. Az ételek finomak voltak és...
2015.08.18gyerekekkel
A tavasszal tértünk be a lányommal egy ebédre. Sajnálattal tapasztaltam, hogy megváltoztatták az étlapot, melyről lekerült a házias jellegű húslevesük, mely nagyon finom volt. Helyette nem igazán találtam magamnak megfelelőt, de azért kipróbáltam a tárkonyos borjúragu levest. Igaz nagyon forró...