Finom ételek, kocsma hangulat

Magyar Tenger Vendéglő SzombathelyMagyar Tenger Vendéglő Szombathely a térképen

Gyenge 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 8.
Hosszú hétvégére érkeztünk Szombathelyre. Mivel még nem jártunk a városban, nem ismertük az éttermeket, így betértünk az első utunkba eső helyre ebédelni, ami ez a vendéglő volt. Mivel a belső rész tele volt, a külső helyiségben kaptunk helyet, ami tulajdonképpen egy kocsma volt. Az asztalok nem voltak megterítve, körülöttük nem székek, hanem kényelmetlen padok voltak, párna nélkül. A bárpultban álldogáló pincér nagy hanggal beszélgetett a pultot támasztó, vagy az asztaloknál ülő italozó vendégekkel, sértő megjegyzéseket tettek az érkező és a távozó, valamint az étterem részben születésnapot ünnepelő vendégekre, amit én felháborítónak találtam. A kiszolgálásra nem volt panaszunk, a pincér gyorsan felvette a rendelést, előre tájékoztatott arról, hogy az egyik étel elkészítése időigényesebb, így körülbelül 30 percet kellett várnunk. Az ételek, amiket rendeltünk nagyon finomak voltak, különösen a libacomb, de kicsik voltak az adagok, így nem laktunk jól. Nekem nem itt kezdődik az éttermi szolgáltatás, de aki szereti az egyszerű kocsma hangulatot, annak esetleg jó választás lehet, mert az ételek tényleg finomak voltak.

Magyar Tenger Vendéglő további értékelései

2022.08.15a párjával
Vasárnap néha ott szoktunk vacsorázni.Kiemeljedően finom ételek és tlagon felüli kiszolgálás.Kellemes zene ,rend fegyelem
2022.03.03gyerekekkel
Az elmúlt szombaton jártunk az étteremben. Nem először. Többek között rántott csirkemellet rendeltünk hasábburgonyával, illetve fogast roston. A hasábburgonya helyett rizst, a roston sütés helyett panírozott (sörtésztás?) fogast hozott a pincér. A rizst kicserélte hasábburgonyára, de nem ismerte...
2016.10.12családjával
Először jártunk az étterembe.Belülről szebb mint gondoltam.Családias hangulatu szolid nagyon kellemes környezet.Születésnapot ünnepeltünk .A pincér nagyon udvarias és előzékeny volt.pillanatok alatt kialakitott számunkra megfelelő asztalt.Az étel és ital választék megfelelő volt.A családban...