A város felett jártunk

Tv-torony Cafe ZalaegerszegTv-torony Cafe Zalaegerszeg a térképen

Átlagos 2015. áprilisban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. május 17.
A várostól kb. 5 km-re Bazita irányában található a TV-torony. Az interneten böngészve láttuk meg, hogy a torony látogatható, ráadásul még munka után is nyitva van, és a tetején a kilátón kívül egy kávézó is üzemel.
Hétköznapokon elég kihaltnak tűnik a környék, egy babakocsit tologató anyukán és nagymamán kívül egy lélekkel sem találkoztunk, a torony lábánál található - ingyenes - parkolóban sem volt más autó.
A torony lábánál olvasható aranytábla szerint az 1971-ben épült tornyot 2000-2003 között felújították, de vagy azóta amortizálódott le ilyen gyorsan, vagy csak bizonyos részeket újítottak fel, nos, ez nem derült ki, minden esetre a külső lépcsők és a bejárat is eléggé leharcoltnak látszott.
A kávézóba egy gyorslifttel lehetett feljutni, amit először le kellett hívni, majd fejenként 390 Ft befizetése után a liftkezelő fiatalember felvitt minket. Mint kiderült, ő egyúttal a pultos és a felszolgáló is a kávézóban.
Miután minden oldalról megtekintettük a csodálatos panorámát, 2 szintem a süvítő szélben, visszatértünk a kávézóba. A kék szövettel bevont ülőhelyek az ablak körül körben találhatóak, ám innen a plexi miatt nem igazán lehet jó fotókat készíteni. A büfében a kínálat elég szegényes volt, bár ha ennyire gyér a forgalom, érthető, ha csak egy biztonsági tartalékot tárolnak fenn, nem romlandó italokból, ételekből.
Ittunk 2 üdítőt, vettünk 2 csokit, és távoztunk.
Nyáron azért biztosan más a hangulata, s összességében kalandnak mindenképpen jó volt, a kulináris élmény ezúttal elmaradt. Tériszonyosok ne próbálják ki!
Tv-torony Cafe Zalaegerszeg - EgyébTv-torony Cafe Zalaegerszeg - EgyébTv-torony Cafe Zalaegerszeg - EgyébTv-torony Cafe Zalaegerszeg - BelsőTv-torony Cafe Zalaegerszeg - BelsőTv-torony Cafe Zalaegerszeg - Belső

Tv-torony Cafe további értékelései

2017.08.16családjával
Zalaegerszegi utunk alkalmából kerestük fel a TV. tornyot. Könnyen odataláltunk. Az jó, hogy lift visz fel. A tetején egy presszó található, nagyon kedves személyzettel. Onnan lejjebb lehet menni egy szinttel, ahol szabadban látható a környék. Jó időben az Alpok is látszanak. Ha arra jár valaki,...