Búcsúreggeli

Friskó Panzió étterme ZalakarosFriskó Panzió étterme Zalakaros a térképen

2023. novemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. november 20.
Külsős vendégként jöttünk be ide reggelizni, előzetesen telefonon egyeztettük a nyitva tartást és a reggelizési lehetőséget. Azt tapasztaltuk Zalakaroson, hogy kifejezetten reggeliző helyek nemigen vannak a településen, így aki nem olyan szállodában van, ahol a szálláshoz automatikusan kapcsolódik a reggeli is helyben, az egy kicsit bajban érezheti magát, ha nem a boltban akar reggelire ennivalót vásárolni vagy S.K. főzni-sütni, hanem inkább beülne valahová vendégként élvezve a kiszolgálást. A vendéglátó helyek többsége ebédidőben nyit csak ki, a cukrászdákban pedig leginkább édességeket kapni. Persze lehet, hogy nyári szezonban e tekintetben más a helyzet, de novemberben ezt tapasztaltuk.
Arra is lett volna lehetőség, hogy a panzió szállóvendégeinek svédasztalos reggelijébe csatlakozzunk be, ha jól emlékszem, 3800 Ft-os áron/fő, de végül is az á la carte étkezés mellett döntöttünk, és ezt összességében nem bántuk meg. A választék döntően tojásételekből állt, de szabadon lehetett válogatni a feltétek között, sajnos azonban virsli vagy debreceni nem volt, pedig én legszívesebben azt ettem volna. Tojásrántottát (2200 Ft / 3 db tojásból), tükörtojást (1800 Ft/ 2 tojás), ham & eggs-et (2200 Ft) ettünk, amely mellé bőséges pékáru kosarat kaptunk: fehér és barna kenyér szeletelve, mini zsemle és kifli), valamint friss zöldségeket, paprikát, paradicsomot, kígyóuborkát, valamint vajat. Az italokat némiképpen túlárazottnak találtuk. Forró csokoládét (1100 Ft), tejeskávét (1050 Ft), baracklevet (900 Ft/3 dl) és málnás limonádét ittunk (1350 Ft). Minderre még kötelező szervizdíjat is felszámoltak, 10%-ot. Más vendégek is voltak reggelizni, de nem kellett túlságosan sokat várakozni az ételekre.
A kiszolgálás igyekvő, szorgos.
Működőképes wifi volt.
Parkolási lehetőség a kerítés előtt biztosított. Jó időben a teraszon is lehet étkezni, kávézni.
Friskó Panzió étterme Zalakaros - Külső képFriskó Panzió étterme Zalakaros - Külső képFriskó Panzió étterme Zalakaros - Külső képFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - Étel/italFriskó Panzió étterme Zalakaros - EgyébFriskó Panzió étterme Zalakaros - Külső képFriskó Panzió étterme Zalakaros - Külső képFriskó Panzió étterme Zalakaros - Külső kép

Friskó Panzió étterme további értékelései

2018.11.09a párjával
Márton nap környékén külön libás étlappal várják a vendégeket. A ropogós libacomb pont olyan volt, ahogy kell, piros-ropogósra sütve. Két különböző körettel kérhető, mindkettő verzió finom volt. A gesztenyés - meggyes, csokiöntetes erdőmester palacsinta megkoronázza a vacsorát. Előző este a két...
2018.08.10családjával
Látványra hangulatos, hívogató. Csúcsszezon, az összes asztal foglalt, de azért találtunk egy szabad asztalt még az árnyékban. Felszolgálok jönnek mennek összhang nélkül. 4 ember szolgált ki minket.. :-D Az étlap átlagos. A kitálalt adag nem túl nagy, őszintén szólva elég karcsú.. Rizs száraz,...
2018.07.14gyerekekkel
Nagyon szuper hely a Frisko ,kivalo a kiszolgalas aranyos kedves felszolgalok voltak ,kaja ,pija,tisztasag kituno csak ajanlani tudom.Mivel a foci VB IS vetitetek es a pincer mezbe szolgalt meg Job hangulat volt.a pincerek siman elbeszelgetek velunk nagyon tecet h lazak voltak az sokat tesz,es...