Gluténmentes sütemény is

Anna Grand Étterem BalatonfüredAnna Grand Étterem Balatonfüred a térképen

Kiváló 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 30.
A cukrászdája vonzó kívülről a kellemes teraszos kiülőivel, így ezt próbáltuk ki. Kevés az a hely ebben a városban, ahol kínálnak gluténmentes süteményt, mi ennek nagyon örültünk, hogy erre is gondoltak, minthogy a célcsoportba tartozom sajnos. Csak bíztatni tudom őket, hogy tartsák is meg ezt a jó szokásukat. Mutaós, különleges cukrásztermékek vannak a hűtőpultban szépen elrendezve, a kávé finom, a kiszolgálás kedves, mi jól éreztük magunkat, minden rendben volt.
Anna Grand Étterem Balatonfüred - Étel/ital

Anna Grand Étterem további értékelései

2018.10.26a párjával
Egy hosszú hétvégét töltöttünk a szállodába és étkeztünk az éttermében.Az étterem túlzsúfolt, alig tudtunk leülni. A választék nagyon szegényes, ahhoz képest, hogy kiemelt árat fizettünk.Több alkalommal elfogyott a kínálat, várni kellett míg kihozzák.A sütemény választék nagyon gyér, főleg ahhoz...
2017.02.07családjával
Az étterem épülete, környezete szép. Az étlap minimális választékot tartalmaz. Teljes döbbenet lett úrrá a felszolgáló hölgyön mikor beléptünk ebédelni. Zavarában megkérdezte: miben tud segíteni. Az éttterem tisztasága kivánni valót hagy maga után. Bogár tetemet az ablakok között....
2014.07.11családjával
Anna cukrászdában voltunk. A helyiségben van egy hatalmas hűtőpult s néhány asztal székekkel.A berendezés szinte ennyi. A helyiség sivár, az asztalon morzsamaradékok, pohár-nyomok voltak. A sarokban kéttenyérnyi pókháló, a lámpán légypiszok. Az általam választott sütemény nem volt friss! A...