Nagyszerű

Koloska Csárda BalatonfüredKoloska Csárda Balatonfüred a térképen

Kiváló 2015. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. június 22.
Szép időben, túrázás után tértünk be a csárdába, a kiszolgálás tökéletes, nagyon figyelmesek. A hely gyönyörű szép és az ételek is nagyon finomak. Tágas és hangulatos hely,családdal és kettesben is voltunk már és bármikor visszamennék és vissza is fogunk menni nagyon szívesen, egyszerűen tökéletes. Aki szereti a természetet, az erdőt a madarak csicsergését annak egyszerűen egy kis csoda ez a hely.
Bárkinek csakis ajánlani tudom.

Koloska Csárda további értékelései

2017.08.07a párjával
Pár évvel ezelőtt jártunk már ezen a helyen, nem voltak rossz emlékeink ezért úgy gondoltuk betérünk megint. A kiszolgálás(nem mondták, hogy a számla tartalmazza a szervízdíjat, ami a végösszeg tíz százaléka) az ételek minősége, íze rendben volt, bár a csülkös bablevesben(1690) kevés volt a hús,...
2017.04.07a párjával
Balatonfüred felé vitt utunk, és olvastam már korábban erről az erdő szélén lévő csárdáról, így megnéztük. A tapasztalat: nem voltak sokan, szezon előtt gondolom ez nem is csoda... A hely szép kívül éled a természet, belül a dekorációktól, a működő cserépkályhától hangulatos. A személyzet minden...
2016.08.23gyerekekkel
Családdal betértünk, és mivel nem akartunk a készételre várni, mert lógott az eső lába, így mind a négyen gulyáslevest kértünk. 3 fél literes, és egy kisebb 0,35-ös adagot. Nos a leves íze ugyan nem volt kiemelkedő, de rossz sem, viszont a fél literes bográcsban inkább csak lé volt, tartalom...