Biciklitúra

Malackrumpli BalatonfüredMalackrumpli Balatonfüred a térképen

Szörnyű 2015. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. június 25.
Sziasztok!Nyitás napján voltunk ott a családommal.A személyzet nagyon készséges, barátságos volt!Kedvet is kaptunk hozzá, hogy ne csak frissítőre maradjunk, hanem ebédelni is.Mindjárt kértünk is mangalicalevest, hidegen hozták ki, sebaj megmelegítették.A burger jó volt, ennyi jó, semmi több!A lepény(pizza)átlagos volt.Közben kisgyermekünk is megéhezett, a szakács készségesen személyre szabva amit kértünk elkészítette.Ami állt:Kevés ízetlen sült krumpliból, és jó véresre hagyott húspogácsából 2400ft-ért..Azt még elnéztem, hogy nem a várt szintű ételt kaptam,de, hogy az egy éves babám a véres húst,már nehezebben!Aztán nem szóltunk.Nem akartunk magunknak rossz hangulatot.Remélem az élménybeszámolóm , akár tanulságul szolgál az üzemeltetőnek is!Mások ne járjanak így!Mi biztos nem fogunk!!!

Malackrumpli további értékelései

2016.11.30a párjával
Megéri kigyalogolni, elbiciklizni vagy autóval idegurulni a város központjától kicsit ugyan adébb, a 71-es út Tihany felé eső részén lévő laza, kiülős helyre. A hosszú előkészítési folyamaton áteső, de annál gyorsabban a tányérra kerülő és még gyorsabban eltűnő pulled pork fenomenális, már azért...
2016.09.08
Hát nagy, nagy kár érte. Persze bármikor újragondolhatják a srácok. Többször jártam itt, nagy kedvelője vagyok mindenféle újhullámos gasztrohelynek. Ami itt hiányzik, az a profizmus. Mindenféle fine dining vágyak, többnyire jó, de nem kiemelkedő megvalósítás, ehhez képest túlárazott kínálat....
2016.05.17barátokkal
Malackrumpli! Már a név is vonzó, de ha belépsz, egyik ámulatból a másikba esel. Az sem zavar, hogy a 71-es főút mellett vagy, mert a hatalmas forgalom zaja ide mégsem hallatszik el. Minden érzékedet lefoglalja a malackrumpli. Először a látvány miatt: az újrahasznosított anyagokból készült kerti...