Pizza a bazársoron

Sekli Pizzéria BalatonfüredSekli Pizzéria Balatonfüred a térképen

2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 2.
Hosszú kirándulás után már nagyon éhesen ültünk le a sétálóutca-bazársor egyik pizzériájának teraszára. Nagy forgalom volt, de találtunk azért helyet. A kiszolgáló villámgyorsan érkezett és már hozta is a nem túl extra kinézetű étlapot. Ki is választottuk pizzáinkat és én itt ittam először Staropramen alkoholmentest is. A Hawaii pizza kissé jellegtelenre sikeredett, főleg a kevés szósz miatt. A másik pizza viszont gazdag feltétekkel érkezett. Vékony, friss, ropogós tésztájuk volt. Ettünk már jobbakat is, de nem volt rossz. A kiszolgálás nagyon kedves volt.

Sekli Pizzéria további értékelései

2017.10.19a párjával
Hosszú út után kerestünk magunknak a feleségemmel egy helyet, ahol az étvágyunkat csökkenteni tudjuk. Így esett a választásunk a Seklire és milyen jó választás is volt. Nagyon rég ettünk ilyen finom tésztájú pizzát. A kiszolgálás pörgős és szívélyes volt, amire a nagyon minőségi étel tette fel a...
2016.09.07a párjával
Több napos nyaralásunk alatt minden nap ettünk itt. A pizza tésztája vékony, ropogós, a paradicsomszósz vékonyan felkenve rá. Szinte észre sem veszed és megetted, annyira kellemes, nem megterhelő a gyomornak. Írtó nagy forgalma van, volt hogy hosszas percekig álltunk üres asztalra várva. Szegény...
2016.08.09gyerekekkel
Nejemnek nagy kedvence a hely, azért én ennyire nem vagyok lelkes... Tény, hogy kedves a kiszolgálás általában, de nagyon nehéz helyet kapni a forgalmas órákban, főleg esténként. Finom a tészta alapjuk, a feltétek a választástól függően változnak, a magyaros és a hawaii pizza nekem elfogadható,...