Sajátos, de jó!

Törp Büfé Fagyizó BalatonfüredTörp Büfé Fagyizó Balatonfüred a térképen

Kiváló 2023. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2023. május 3.
Kicsit retro, kicsit magyar, nagyon ízletes, nagyon ajánlom, mert frissen készül, benne van az anyag, minden ízében magunkra ismerek.

Törp Büfé Fagyizó további értékelései

2023.03.23családjával
Tavaly jártunk náluk a családdal , 8an voltunk . Mindenki másfélét evett, a lángos kiváló, sok helyen ettünk lángost az északi parton, de ez messze menőkig vitt mindent ! 5*! A hal nagyon ropogós volt, mindig csak rendelésre sütik(15perc várakozás), ami nagyon megérte . Apósom halászlevet rendelt...
2022.06.20a párjával
2022. 06. 19-én jártunk itt. Halászlét rendeltünk, ami konkrétan romlott volt. Savanyú volt és túrós állagú. A capuccinonak nevezett valami egy híg lötty volt egy kis tejszínhab szerűvel, ami egy kavarással szét is olvadt; tehát köze nem volt a capuccinohoz. Mindez 3600 Ft-ért!
2019.10.21gyerekekkel
4-en kerestük vacsorázó helyet Füreden. Mivel a lányunk mindenképp hamburgert szerettet volna, találomra beültünk a Törpi büfébe. A büfés "bácsi" már eleve furcsa volt. Kérte hogy mondjuk meg a keresztnevünket, ami alapján kiabálja, ha kész az étel. A férjem a vezeték nevét mondta, mire az úr...