Egyszeru es nagyszeru! :)

Zöldlugas Panzió és Étterem BalatonlelleZöldlugas Panzió és Étterem Balatonlelle a térképen

Kiváló 2015. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. június 4.
Ettermet kerestunk parommal Balatonlellen es ratalaltunk erre a gyongyszemre! :) A fogadtatas baratsagos es kedves volt, amit maga a tulajdonos tett lehetove! Szeretunk magunk valasztani etelt, de megkerdeztuk a fonok ur ajanlatat is, es vegul el is fogadtuk. Brassoi apropecsenyet kovaszos uborkaval, valamint sajtal toltott pulykamellet tepsis burival es tejfolos ubisalival rendeltunk! Az etel frissessege, allaga, fuszerezese kivalo volt. Igazi magyaros konyha egy kituno szakaccsal. A hely hangulata sem utolso szempont. Felreeso utcaban hangulatos terasszal, de megis kozel a Magyar Tengerhez! Mindenkinek csak ajanlani tudom! :)

Zöldlugas Panzió és Étterem további értékelései

2018.07.28barátokkal
Tiszta szobák, finom és bőséges mennyiségű ételek, barátságos kiszolgálás. Biztosan visszatérünk ;)
2016.08.15gyerekekkel
Mivel a Zöldlugas Panzióban szálltunk meg félpanziós ellátással, a földszinten elhelyezkedő Zöldlugas Étteremben kaptuk a reggelit és vacsorát. A menüt minden nap egyeztettük, és az egyedi igényeket figyelembe véve vacsorára a fix leves mellé 3 féle főételt, majd 3. fogásként gyümölcsöt kaptunk....
2015.07.26gyerekekkel
Az étel, ha nem romlottat tálalnak fel ízletes. Viszont elfogadhatatlan, hogy büdös a rántotthús. Savanyú, romlott a húsleves. Szóvá tettük, de nem voltak túl kedvesek utána. A higiénia kritikán aluli. A terítő nagyon koszos. Ezek után nem akarom tudni, hogy mi lehet a konyhán. Hangulatos hely...