Szörnyű hogy ilyen a vendéglátás és a környezett

Báró Eötvös Loránd Turistaház étterme DobogókőBáró Eötvös Loránd Turistaház étterme Dobogókő a térképen

Szörnyű 2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 18.
2018 08 13 án betértünk a párommal ebédelni teraszon foglaltunk helyett Egy olyan asztalnál amelyen az előző fogyasztás maradványai még ott volta bízva abban hogy ha jön a kiszolgáló letakarítja az előző gyümölcslé foltokat de a csészéket az asztal végére kiraktam. mert már a darazsak meglepték.Kiszolgáló mindezt látta.És ez végig ott hagyta darazsak hadának Megérkezett egy turistának öltözött fiatalember megkérdezte szeretnék e fogyasztani. Elhadarta egy cetlire felírt ételválasztékot mondván hogy most nincs étlap árakról semmit se tudva rendeltünk egy tárkonyos vadragu levest ,Amely nem állt másból csak brokolli és sárgarépa 4 szem apró husiból .Ízre meg lehetett enni de inkább zöldséglevesnek neveztem volna Ami nagyon durva. Cigánypecsenye volt a másik fogás rendelésünk kinézetre mindenre szörnyű kb 7-8 cm 2 db husi ami egy inas vékony rossz illatú valami volt ,sült burgonya köret ami még ehető lett is volna ha nem tocsog a zsírban . Kértük a számlát és közölte a felszolgáló fiatal ember hogy a pultnál kell fizetni.Az épületben a pultnál egy érdekes arckifejezésű lassú járású úr összeadta a rendelést 2 db tárkonyos vadragu leves 2 db cigánypecsenye 1db 2dc rostoslé és 1 db coca cola végöszeg 8.700 ft még ez elfogadható is lett volna ha ehető az étel szomorú hogy ez Magyarország vendéglátása ? A 4 nap tapasztalata alapján igen igény lenne jó vendéglátó helyekre mert el kell menni a környékről ha az ember normális ehető ételt akar enni. Itt soha többé nem térnék be.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Báró Eötvös Loránd Turistaház étterme további értékelései

2019.01.30a párjával
Pilisi kirándulásunk alkalmával választottuk e helyet ebédelni. A teraszon foglaltunk helyet, a hangulat értékelésénél szerepet kap a kitűnő környezet is. Férjem gulyáslevest, én rántott fogast választottam. Az ételek jók voltak és a kiszolgálás is megfelelő.Mellettünk nyugdíjas buszos...
2018.09.24csoporttal
Egy hosszú hétvégét töltöttünk a turistaházban, így teljesen ott étkeztünk. A reggeli finom volt, és elégséges, de nem túl változatos, vagy tojásrántottát, vagy hidegtálat lehetett választani, mindegyik reggel, egy bögre teával, friss kenyérrel. Pénteken nem lehetett étlapról választani, csak...
2018.09.15barátokkal
Szörnyű tapasztalat a pincér Úrral. Kétszer hoztak ki egy húslevest, mikor közöltük hogy már bent kifizettük és csak egyet szeretnénk, rendkívül modortalan és udvariatlan módon a a társasághoz vágta hogy köszöni szépen, ez -1000 Ft lesz a fizetéséből. Hát hogyne, és nem is került annyiba a leves...