Udvarias kiszolgálás, jó ételek.

Szantofer Vendéglő EgerSzantofer Vendéglő Eger a térképen

Kiváló 2014. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. március 21.
Általában szombatonként, délelőtti lustálkodás után szoktunk ide ebédelni menni. Ilyenkor olyan ételeket választunk, amit otthon csak körülményesen lehet elkészíteni. A rendelés előtt a pincérrel átbeszéljük, hogy miből készül, mit tartalmaz az esetleges fantázianév. Mindig részletes kimerítő választ kapunk.
Régen élünk Egerben és bizonyos nosztalgia is idehúz a Szantofer étterembe. Az ételek bőségesek, így néha az is előfordul, hogy nem bírjuk megenni, de nincs semmi baj, készségesen becsomagolják és megvan még a vacsora is. Az ital választásánál is jó a választék és szakszerű ajánlást kaptunk, hogy milyen bor illik az általunk fogyasztott ételhez. Mondhatnánk, hogy ezek alapvető kötelességek, mégis ahogy előadják valami többletet kivételes udvariasságot érzünk.

Szantofer Vendéglő további értékelései

2017.02.19a párjával
Annyira friss az "élményünk", hogy muszáj megosztanunk. Utalványt kaptunk a szálláshelyünkről, hogy itt fogyasszuk el a hétvégén két este a vacsoránkat. Az első nap rossz tapasztalata után második vacsoránknál kifejezett kérésünk ellenére (itallapot is külön kérnünk kellett, kettőnknek egyet...
2017.02.01a párjával
A szálláshelyről ide szólt az utalványunk, így volt szerencsénk háromszor itt étkezni. A hely tiszta, kellemes hangulatú - kiváltképp a belső terem, ami tetőablakon keresztül is kapja a napfényt. Az ételek nagyon finomak. Első nap az Egri borzaskát választottam, és olyan jó volt, hogy mindvégig...
2016.08.12a párjával
A weboldalon talált vélemények miatt kerestük meg nyaraláson ezt a vendéglőt! Hát nem csalódtunk!Nagyon de nagyon jókat ettünk! A Szantofer tál és a Góré kedvence volt az én nagy kedvencem. 4 alkalommal is ide mentünk vissza enni a többi nap mást próbáltunk ki amit sajnálok mert sehol nem ettünk...