Zemplén

Füzéri vár FüzérFüzéri vár Füzér a térképen

Kihagyhatatlan 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 10.
Őszi pihenésünk helyszíne volt Zemplén. Kőkapuról mentünk át Füzérre. A vár messziről látszik, de sofőrként javaslom, hogy inkább az útra figyeljenek, mert elég rázós. A parkolás a vár alatt megoldott, 600,- Ft-ba kerül. A parkolóból "sétáltunk" fel a várba. A várat gyönyörűen felújították, nekem nagyon tetszett, hogy korabeli leírások alapján "visszaépítették". Nagyon sok látnivaló van, és egy kisfilmen is bemutatják a vár történetét.

Füzéri vár további értékelései

2024.04.01a párjával
Kihagyhatatlan
Nagyon jó kis túra, nem annyira meredek bárki feltud mászni, persze kis pihenökel. A vár fantasztikus, sok terem van. A jegypénztárnál mindenki kap egy térképet a lap alján kis játékkal, különböző álomáson meg kell keresni a fa ládikákat amiben egy pecsételő van, a lap alján az a szimbólumot rá...
2024.03.16a párjával
Szép látványos. Fél van újítva a vár nem minden hol tökéletes, de szép. A feljutásért meg kell dolgozni. Itt volt a legdrágább a vár belépő de lehet szépkártyával fizetni. Fizetni kell a parkolás ért. Viszont a pénzünkért jól szórakoztunk és nem lehet unatkozni.
2023.11.09a párjával
Nagyon szerettük volna megnézni a várat.... Fölsétáltunk egy kellemes erdős emelkedőn a vár bejáratáig bát az utolsó táv már deszkákból összetálolt lépcsőből állt labilis kapaszkodóval. A kapuban a pénztárnál megváltottuk a jegyeket, elindultunk a kaptatón fölfelé szintén lépcsősoron vezetett az...