Survivor túra nem sziklamászóknak.

Füzéri vár FüzérFüzéri vár Füzér a térképen

Átlagos 2023. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. november 9.
Nagyon szerettük volna megnézni a várat.... Fölsétáltunk egy kellemes erdős emelkedőn a vár bejáratáig bát az utolsó táv már deszkákból összetálolt lépcsőből állt labilis kapaszkodóval. A kapuban a pénztárnál megváltottuk a jegyeket, elindultunk a kaptatón fölfelé szintén lépcsősoron vezetett az út jóóó sokáig, aztán egyszercsak vége lett a lépcsőnek, és a kiálló szikla darabokon egyensúlyozva folytatódott az út jóóóó meredeken fölfelé. Hát ezt már nem mertük bevállalni, mert nem sziklamászásra készültünk... Visszafordultunk és- javukra legyen mondva visszaadták a belépő árát, ami nem is kevés...Elmondta a hölgy a pénztárnál hogy feljebb egy meredek lépcső is várt volna ránk ha tovább ahol sok embernek van tériszonya...
Kisgyermekekkel semmi képen nem vállalható, bár velünk nem volt kisgyerek, viszont egy kellemes kirándulásra készültünk és nem erre. A csatolt első képen látható a terep, ahol vezetett az "út ".
Füzéri vár Füzér - Külső képFüzéri vár Füzér - Külső kép

Füzéri vár további értékelései

2024.04.01a párjával
Kihagyhatatlan
Nagyon jó kis túra, nem annyira meredek bárki feltud mászni, persze kis pihenökel. A vár fantasztikus, sok terem van. A jegypénztárnál mindenki kap egy térképet a lap alján kis játékkal, különböző álomáson meg kell keresni a fa ládikákat amiben egy pecsételő van, a lap alján az a szimbólumot rá...
2024.03.16a párjával
Szép látványos. Fél van újítva a vár nem minden hol tökéletes, de szép. A feljutásért meg kell dolgozni. Itt volt a legdrágább a vár belépő de lehet szépkártyával fizetni. Fizetni kell a parkolás ért. Viszont a pénzünkért jól szórakoztunk és nem lehet unatkozni.
2023.10.03a párjával
Kihagyhatatlan
Barátok, ismerősök nagyon ajánlották, hogy ha Sárospatakon töltünk pár napot a Hotel Bodrog Wellnessben, ne hagyjuk ki a Füzéri Vár meglátogatását se. Csodás hely!! A várba történő " felkapaszkodás " is, de maga vár állapota, az interaktív termek, a történelmi kalandozások, játékos tárlatvezetés...