Névnapi "csak csajok" ebéd

Liu's Cooking Kínai Étterem GyőrLiu's Cooking Kínai Étterem Győr a térképen

Kiváló 2016. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 24.
Rendszeres visszajáró vagyok. Imádjuk a kínai konyhát. Párommal évekkel ezelőtt felfedeztük a helyet, aminek megvan a maga varázsa, az ételek ízvilágában még nem kellett csalódni. Azóta már a barátainkat párokat, családtagokat is elcsábítottunk, így legutóbbi alkalommal barátnőmmel jártunk itt, akitől névnapomra kaptam az ebédmeghívást.
Az ételet-ahogy az lenni szokott- most is kifogástalanok voltak. A megfogyatkozó jégpultot és a többi svédasztalos részleget is folyamatosan töltötték. A választér rendkívül széles volt most is, de még ennyi év távlatában is tudunk új dolgokat új ízeket felfedezni.

Nem mellesleg egy remek hangulatú ebédet töltötünk el együtt barátnőmmel :)

Amit negatívként éltem meg (ez újdonság volt) 2 óra elteltével kihozzák a számlát, MÉG akkor is, amikor már nem fogyasztottunk csupán az üdítőnk felett beszélgettünk... és megjegyzem a hatalmas étterem szinte üres volt, tehát nem hivatkozhattak a helyhiányra!!!

Liu's Cooking Kínai Étterem további értékelései

2016.02.01barátokkal
Viszonylag eldugott helyen van, de ha figyelünk a több bolt között meglátjuk Liuékat is. A hely lényege, hogy fix összegért (amely napszaktól függően változik) annyit ehetsz amennyit csak akarsz. És itt nem rántott húsok vannak kipakolva. Kétféle leves 4-5 féle főétel, amelyek készen várják...