Másik étterem helyett

PálffYtália Étterem GyőrPálffYtália Étterem Győr a térképen

Kiváló 2021. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. október 12.
Tegnap délután egy másik étteremben kezdtük a vacsorát, de aztán mégis itt kötöttünk ki. Máskor is jártunk már itt, jó tapasztalatunk volt, ezért választottuk ezt az éttermet. A felszolgáló udvarias a hely tiszta. A poharak polírozottak, tiszták. A felszolgálás gyors és udvarias, az ételek finomak. Máskor is visszatérünk a vendéglőbe.
PálffYtália Étterem Győr - Étel/ital

PálffYtália Étterem további értékelései

2023.07.08gyerekekkel
A korábbi évekhez képest mindig valami átalakuláson esik át az étterem, mi mindig a pizza miatt jövünk erre. A honlap szerint már csak pénteken és szombaton van pizza. Isteni finom még mindig és most a legjobb limonádét is itt ittuk - hiába 1490 Ft a fél liter,tele friss gyümölccsel és mennyei...
2022.06.25gyerekekkel
Ha Győr,ide kötelező eljönni. Ennél finomabb pizzát nem nagyon kapni máshol az országban,korrekt áron,kedves kiszolgálással. Évente visszatérünk ide,ha erre járunk.
2022.05.23a párjával
Kifejezetten az ittjartam.hu listája alapján választottam éttermet Győrben, még az sem tartott vissza, hogy a városban nagyon neuralgikus pont a parkolás, jó néhány kört kellett kétségbeesetten megtennem, hogy üres helyet találjak és végre vastagon fizethessek a szemérmetlen parkolásom miatt....