Drága és s..r!!!!

Kemencés Vendéglő HalásztelekKemencés Vendéglő Halásztelek a térképen

Szörnyű 2020. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 11.
Drága és s..r [moderálva - a szerk.]!! Röviden csak így lehet jellemezni... a mai napon két személyre kívántunk étkezni, a főutcán haladva láttuk a futó lézerreklámot, hogy korlátlan ételfogyasztás! Úgy gondoltuk kipróbáljuk. Befelé haladva olvastuk a menü kînálatot 990-ért.....majd helyet foglaltunk és közölték se menü se korlátlan fogyasztás és elénk rakták az étlapot! Elég éhessek voltunk ahhoz hogy válasszunk az étlapról....megrendeltük a kétfogásos ételeinket, a desszertet a végére hagyva attól függően, hogy mennyire lakunk jól. Jól megvárakoztattak bennünket már a levessel is, majd megkaptuk belekostólva majdnem elhánytam magam, mert a húslevesben a májgombóc büdös romlott volt......feldühödve a levest latakarva vártuk a második fogást, majd annál is csalódnunk kellett!! Kicsi adag és ehetetlen!!! A hortobágyi palacsinta nem is hasonlított arra amire kellett volna, ráadásul hidegen, valami húscafatokkal töltve!! Az ételeink 2/3-át visszavitte a felszólgáló és még csak megsem kérdezte hogy baj van esetleg nem ízlett...majd hozta a számlát amin szintén kiakadtunk, mert pofátlanul felszámolták a 10% szervízdíjat!!! Ezek után nem hagytam szónélkül, amire a felszolgáló csak annyit mondott hogy sajnálom! Majd idegesen, remegve és éhesebben távoztunk mint mikor bementünk!!!! Nem ajánlom senkinek! Ilyen s..r helyen már régen nem ettem!!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Kemencés Vendéglő további értékelései

2017.08.01barátokkal
Már sokszor jártunk az étteremben, kipróbálva a svédasztalos étkezést. Az ételek minősége, jó, izletes, választékos. A kiszolgálók gyorsak, kedvesek, segitőkészek. Sorba állás nélkül, gyors étkezést biztosit.Látogatásunkkor több nagyobb asztaltársaság is volt, de ez sem zavarta az ételek gyors...
2017.03.05a párjával
Útközben megakadt a szemünk a cégtáblán: " Korlátlan svédasztalos fogyasztás 1.180,- Ft", napi menü 750,- Ft". Ezt már kipróbáljuk - mondtuk. A berendezés, légkör kellemes, személyzet udvarias, segítőkész. Választék megfelelő. Mindenből vettünk egy picit, végigkóstoltuk a választékot a levesektől...