Magas színvonalú étterem

Bagatell Étterem KecskemétBagatell Étterem Kecskemét a térképen

Kiváló 2012. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. április 27.
Kecskemét egyik legszínvonalasabb étterme minden szempontból.Kitűnő a kiszolgálás,kellemes,barátságos a hangulat.Széles választék ételekből és italokból,kiváló minőséggel.A fantasztikus ízekről pedig a két kiváló, olimpiai és világbajnok mesterszakács gondoskodik.Kovács Sándor és Kecskeméti Krisztián.Többször rendeltem és étkeztem náluk,mindig százszázalékosan meg voltam elégedve.Lányom ballagási menüje is kiváló és bőséges volt.Köszönöm nekik!!!!

Bagatell Étterem további értékelései

2023.03.16barátokkal
A Bagatellt két séf, Kecskeméti Krisztián és Kovács Sándor hívták életre a kétezres évek első évtizedének végén Kecskemét szívében, s az azóta eltelt idő azt látszik igazolni, hogy két dudás is megférhet egy csárdában. A falon berámázott fotók az étterem életéből és jól sikerült, látványos...
2022.01.15a párjával
A párommal voltunk Kecskeméten és gondoltuk,kipróbálunk egy számunkra új éttermet,mert megérdemeljük.A sok mindennapi lótás-futás után a Bagatell étteremre esett a választás. Egy finom ebédet fogyasztottunk el ebbe a kellemes hangulatú étteremben.Ahogy beléptünk megcsapta a fülünket egy kellemes...
2018.09.12barátokkal
Kecskemét legjobb étterme! Kisebb társasággal jártunk itt augusztusban, mindannyian mást-mást választottunk az étlapról, és már küllemében is megsüvegeltük az elénk helyezett ételeket :-).........hát még amikor megkóstoltuk. :-) Csak szuperlatívuszokban lehet nyilatkozni a helyről. Tetszett a...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással